شناسهٔ خبر: 49309355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه زنجان

اعتماد مردم به دولت، بزرگترین سرمایه ملی است

آیت الله خاتمی گفت : به فرموده رهبری اعتماد مردم به دولت به مثابه بزرگ ترین سرمایه ملی است و در چنین شرایطی همه باید دولت را همراهی و از تمام توان خود برای حل مشکلات استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار کرد: در نخستین دیدار رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم با مقام معظم رهبری، ایشان تاکیداتی مبنی بر بازسازی اعتماد عمومی مردم فرمودند.

 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راهی برای دولت است، خاطرنشان کرد: در این دیدار خطوط کلی به طور شفاف و کامل از سوی رهبری بیان شد.

 

خطیب جمعه زنجان ادامه داد: به فرموده رهبری اعتماد مردم به دولت به مثابه بزرگ ترین سرمایه ملی است و در چنین شرایطی همه باید دولت را همراهی و از تمام توان خود برای حل مشکلات استفاده کنند.

 

وی به تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص بازسازی اعتماد عمومی اشاره کرد و گفت: حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی مقدمه ای برای این بازسازی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دولت بایستی مشکلات را شناسایی و برای حل آن راه حل داشته باشد، گفت: لازم است تا مسئولان به وعده هایی که به مردم داده اند عمل کنند تا این اعتماد ترمیم شود.

 

امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خازره شهدای 17 شهریور سال 57 گفت: در این روز رژیم طاغوت، انقلابیون را به خاک و خون کشید و این روز هیچگاه از حافظه انقلاب اسلامی پاک نمی شود.

 

وی از ۱۷ شهریور به عنوان  روز مقاومت،  شجاعت و ایستادگی ملت ایران در ستمکاران و جنایتکاران یاد کرد و افزود: استکبار جهانی هم از جنایت های رژیم شاهنشاهی در ۱۵ خرداد ۴۲ و هم از سرکوب ۱۷ شهریور ۵۷ حمایت کردند، ولی امروز همچنان دم از حقوق بشر می زنند.

 

به گفته آیت الله خاتمی، افرادی که بیش از ۵۰ سال از دیکتاتوری سیاه پهلوی ها در ایران پشتیبانی کردند، امروز تهنت دیکتاتوری به جمهوری اسلامی می زنند.

 

 

 

پایان پیام/693

نظر شما