شناسهٔ خبر: 49302107 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق و مقابله پدافند سوریه

پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد موشک‌های شلیک شده از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را رهگیری و منهدم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سامانه پدافند موشکی ارتش با رهگیری موشک‌های هوا به زمین رژیم صهیونیستی، بیشتر آن‌ها را منهدم کرده است.

در این بیانیه آمده است: ساعت یک و ۲۶ دقیقه بامداد به وقت محلی، رژیم صهیونیستی با شلیک چند فروند موشک هوا به زمین از آسمان جنوب شرق بیروت در لبنان، اهدافی را در اطراف شهر دمشق، پایتخت سوریه هدف حمله قرار داد. این تجاوز هوایی تنها تلفات مادی بر جای گذاشت.

منابع خبری رژیم صهیونیستی می‌گویند شماری از موشک‌های پدافند هوایی سوریه به برخی مناطق اراضی اشغالی اصابت کرده است. در پی تجاوز موشکی بامداد امروز به آسمان دمشق، سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه فعال شد که برخی از موشک‌های رهگیری سوری با عبور از آسمان " تل آویو" و منطقه "رمات گان" در دریای مدیترانه منفجر شد.

این نخستین بار است که رسانه‌های صهیونیستی اعتراف می‌کنند موشک‌های سوری با عبور از "گنبد آهنین" وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی می‌شوند. تل آویو در فاصله ۱۰۰ کیلومتری غرب دمشق واقع است.

بامداد جمعه گذشته نیز جنگنده‌های دشمن صهیونیستی با شلیک چند موشک از آسمان بیروت، برخی نقاط را در جنوب شهر دمشق و جنوب استان حمص هدف قرار دادند. کارشناسان سیاسی، این حملات رژیم صهیونیستی را بی ارتباط با تحولات شهر درعا و اقدام ارتش سوریه در محاصره تروریست‌ها در این شهر مرزی نمی‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما