شناسهٔ خبر: 49295452 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده تربت حیدریه:

فاز احیاء فولاد رخ تا ۲۸ ماه آینده افتتاح خواهد شد

نماینده تربت‌ حیدریه گفت: با انجام قرارداد منعقد شده با شرکت فکور صنعت خط تولید احیاء فولاد رخ تربت حیدریه تا ۲۸ ماه آینده افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با تغییر پیمانکار فولاد رخ از ابتدای شهریور ماه امسال ظرف مدت ۳۶ ماه آینده خط تولید گندله هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: با انجام قرارداد منعقد شده در سال ۹۶ شرکت طوس مسیر موظف به اجرای ۱۰۰ کیلومتر باقی مانده طرح فاضلاب شهری و احداث مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب شده است که در قبال این اقدامات ۲۹سال خروجی پساب فاضلاب را در اختیار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

نماینده تربت حیدریه ادامه داد: تاکنون هیچ سند و مدرکی مبنی بر موظف بودن شرکت طوس مسیر بر تامین آب کارخانه فولاد رخ مشاهده نکرده ام.

زنگنه در ارتباط با سرنوشت فولاد بانک ملی بیان کرد: ۲میلیون تن خوراک فولاد بانک ملی به قیمت بالا به فولاد خوزستان واگذار شده است و در همین ارتباط به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کرده ایم.

او تصریح کرد: فولاد بنیاد مستضعفان که به فولاد ماهان سپهر واگذار شده است با رایزنی‌های صورت گرفته  تا قبل پایان امسال کار ساخت آن آغاز خواهدشد.


انتهای/ا. غ

نظر شما