شناسهٔ خبر: 49294017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان خبر داد؛

بیش از سه هزار میلیارد تومان طرح در استان همدان آماده افتتاح است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت که ۲۸۷ پروژه با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان اجرا و آماده افتتاح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "سید سعید شاهرخی" روز پنج شنبه در آیین بهره برداری از پروژه مرکز مطالعات و همایش‌های کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی برکت سردار شهید حبیب‌الله مظاهری شهر مریانج، افزود: این استان ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف دارد و سیاست ما تمرکز بر استفاده و بهره‌مندی از همه فرصت‌ها است.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی فعالیت دولت دوازدهم، یک برنامه ۱۰۰ روزه اجرایی و عملیاتی از سند توسعه استان در نظر گرفته شد که با اجرای آن ۲۸۷ طرح و پروژه تا پایان تابستان در مناطق مختلف استان همدان به بهرهبرداری می رسد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت مقام شامخ شهدا، گفت: مردم مریانج نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و تداوم و تثبیت ارزش‌های انقلاب داشته و دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان همدان به ویژه مردم شهر مریانج شایسته هرگونه خدمت خالصانه و بی منت هستند و تلاش و اقدامات همه کسانی که به نوعی در توسعه شهر مریانج نقش ایفا کرده‌اند، قابل قدردانی است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به عزم و اراده‌ای که در مجموعه مدیریت استان وجود دارد و با توجه به اهمیت فرصت  خدمتگزاری به مردم، با قدرت و جدیت آنچه وظیفه است تا آخرین لحظه مسوولیت انجام خواهیم داد.

وی عنوان کرد: امیدواریم در فرصتی که خداوند برای خدمت به مردم در اختیار ما قرار داده، موفق عمل کنیم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر سعی کردیم اتحاد و همدلی در راستای خدمت به مردم در استان حاکم شود.

استاندار همدان تاکید کرد: مرکز مطالعات و همایش‌های کتاب و کتابخوانی استان همدان، که یک‌ مرکز  تاثیرگذار و شایسته مردم مریانج است، به همت و پشتوانه فکری یک مجموعه شکل گرفت. 

وی بیان کرد: مردم مریانج ازین پس می‌توانند از کلیه ظرفیت‌های این مرکز برخوردار باشند.

به گزلرش ایرنا، بهره برداری از ۱۲۸ طرح عمرانی با اعتباری معادل ۲ هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال روز پنجشنبه به صورت همزمان با حضور استاندار و جمعی از مسوولان در شهرستان همدان آغاز شد.

نظر شما