شناسهٔ خبر: 49292040 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدارس مهاباد با ظرفیت محدود بازگشایی می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: مدارس این شهرستان از اول مهر با ظرفیت محدود بازگشایی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: به طور حتم مدارس روستایی اول مهر ماه بازگشایی و مدارس شهری نیز با ظرفیت‌های محدود و کلاس به کلاس بازگشایی خواهند شد.

سلیمانی با بیان اینکه در ماه‌های آبان و آذر مدارس شهری نیز با ظرفیت کامل فعالیت خود را ادامه می‌دهند، افزود: با توجه به شرایط کرونایی کشور، بازگشایی مدارس منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست.

این مقام مسئول همچنین از توزیع کتاب درسی در ۲۰ شهریور خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۳۶ هزار و ۵۵۰ نفر معادل ۸۵ درصد از مجموع دانش آموزان این شهرستان در سامانه پادا ثبت نام کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد تصریح کرد: از این تعداد ۹۳ درصد در مقطع ابتدایی، ۷۵ درصد متوسطه اول، ۶۶ درصد متوسطه دوم نظری، ۴۷ درصد فنی و حرفه‌ای و ۶۰ درصد کار و دانش موفق به ثبت کتاب درسی خود شده اند.

وی گفت: دانش آموزانی که تاکنون کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده اند تا ۱۵ شهریور مهلت دارند با ورود به سامانه IRTEXTBOOK.IR به خرید کتاب درسی خود اقدام کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

نظر شما