شناسهٔ خبر: 49290320 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

در ادامه تکمیل کابینه دولت :

رئیسی دو معاون دیگر را معرفی کرد / جای خالی رئیس بانک مرکزی و...

ابراهیم رئیسی، نماینده سابق مجلس و عضو شورای نگهبان و رئیس سابق دانشگاه را به سمت معاون حقوقی و امور زنان و خانواده منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی در ادامه تکمیل کابینه دولت سیزدهم ، محمد دهقان و انسیه خزعلی را به سمت معاون حقوقی و امور زنان و خانواده منصوب کرد ولی هنوز تکلیف رئیس کل بانک مرکزی ، سخنگوی دولت ، رئیس سازمان اداری استخدامی و دستیاران ارتباطات اجتماعی و امور حقوق شهروندی مشخص نشده است .

براساس این گزارش، دهقان متولد۱۳۴۱ در مشهد دارای مدرک دکترای تخصصی حقوق خصوصی بوده سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس ( هفتم تا دهم ) و عضو حقوقدان شورای نگهبان از سال ۹۸ و با تصمیم رئیسی ( که رئیس قوه قضائیه بود ) دارد. همچنین وی رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در سال ۹۶ بود.

انسیه خزعلی هم متولد ۱۳۴۲ در قم و با مدرک دکترای زبان و ادبیات عرب و تحصیلات حوزوی تا سطح ۳ ، طی سال های ۹۱ تا ۹۵ رئیس دانشگاه الزهرا (س) بود و تا پیش از این هم رئیس پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی بود.

با این اوصاف ه رئیس کل بانک مرکزی ، سخنگوی دولت ، رئیس سازمان اداری استخدامی ، دستیاران ارتباطات اجتماعی و امور حقوق شهروندی ، برای تکمیل کابینه معرفی شوند .

انتهای پیام

نظر شما