شناسهٔ خبر: 49268716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

۴۰ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان گلبهار تصویب شد

استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات جلسه جمع‌بندی سفر به شهرستان گلبهار زمانبندی دارد و همه دستگاه‌های اجرایی استان باید این ۴۰ مصوبه را لازم الاجرا بدانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در نشست جمع‌بندی سفر به شهرستان گلبهار که نیمه‌شب گذشته برگزار شد با اشاره به آخرین روند بیماری کرونا در استان اظهار کرد: عددها و آمارها نشان از کاهش بستری‌ها دارد و وضعیت نسبتا آرامی است اما شکننده بوده و اگر عادی انگاری شود دوباره شرایط بازگشت پذیر است.

استاندار خراسان رضوی افزود: اکنون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به بالای ۸۶ درصد رسیده است، در این راستا همه پای کار آمده‌اند و سیستم اداری استان را در حالت آماده باش قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی مجرب در مراکز درمانی از سرمایه‌های کشور هستند، خاطر نشان کرد: بیش از ۹۰ هزار نفر از ابتدای این بیماری در مراکز درمانی استان بستری و پس از بهبودی ترخیص شدند.

معتمدیان به سفرهای شهرستانی اشاره کرد و گفت: هدف از سفرهای شهرستانی این است که مطالبات و اولویت‌های مردم را شناسایی و از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی تبیین کرد: پایش میدانی مشکلات مردم در این دوران سخت از اهداف ما در سفرهای شهرستانی است.

وی با اشاره به نتایج سفر به شهرستان گلبهار گفت: مصوبات این جلسه زمان‌بندی دارد و همه دستگاه‌های اجرایی استان باید این ۴۰ مصوبه را لازم الاجرا بدانند.

معتمدیان به ظرفیت‌های استان پرداخت و اظهار کرد: یکی از ویژگی.های خوب استان این است که شاکله اصلی اقتصادش متشکل از بخش خصوصی است لذا باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: بیش از ۳۷۰۰ پروژه استان بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید در جذب سرمایه‌گذار ورود پیدا کنند، گفت: ما باید ۲۴ ساعت در خدمت مردم باشیم و مردم باید این را حس کنند.

نظر شما