شناسهٔ خبر: 49261783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پوشش زنده ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ...

اقتصاد ایران: در ساعات آخر پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، بازیکنان زیادی میان تیم‌های قاره سبز جابجا شدند.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا، بامداد امروز (چهارشنبه) بسته شد و همچون سال‌های گذشته نقل و انتقالات زیادی در روز آخر به ثبت رسید. در این بین علاقه‌مندان فوتبال چشم انتظارند تا ببیند آیا بمب ساعات آخر پنجره یعنی انتقال کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید خواهد ترکید یا نه.

خروج دو بازیکن تیم فوتبال بارسلونا، اضافه شدن یک بازیکن دیگر به تیم‌‌های میلان و ناپولی و انتشار شایعاتی درباره احتمال بازگشت آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید از جمله مهمترین اتفاقات ساعات پایانی روز آخر بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تابستان سال 2021 بودند که در ادامه مهمترین آنها را مشاهده می‌کنید:

دنیل جیمز در تاتنهام

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که هافبک تهاجمی ولزی خود دنیل جیمز را به تیم لیدزیونایتد فروخته است. رقم قرارداد این بازیکن 23 ساله که دو سال پیش به شیاطین سرخ پیوست، 25 میلیون پوند و مدت آن 5 ساله است. لیدز دو سال پیش هم قصد خرید جیمز از سوانزی را داشت که در رقابت با من‌یونایتد مغلوب شد.

چلسی مدافعش را به ونتزیا داد

باشگاه چلسی مدافع ولزی خود ایتان امپادو را به صورت قرضی به تیم ونتزیای ایتالیا فرستاد. چلسی قبل از این جابجایی قرارداد بازیکن 20 ساله‌اش را برای سه سال دیگر تمدید کرد. او پیش از این هم به صورت قرضی برای تیم‌های شفیلدیونایتد و لایپزیگ بازی کرده بود.

هافبک فولام راهی ناپولی شد

 آندره فرانک زامبو آنگیسا، هافبک کامرونی تیم فوتبال فولام به صورت قرضی و برای یک فصل راهی ناپولی شد. قرارداد این بازیکن 25 ساله دارای بند خرید اختیاری به مبلغ 15 میلیون یورو است. فولام سال 2018 آنگیسا را در ازای 25 میلیون یورو از تیم مارسی خریده بود. ناپولی آنگیسا را برای پر کردن جای هافبک مصدومش دیه‌گو دمه جذب کرده است.

میلان بازیکن کروتونه را قرض گرفت

جونیو مسیاس هافبک هجومی تیم فوتبال کروتونه قرارداد قرضی‌اش با تیم فوتبال میلان را امضا کرد. این بازیکن برزیلی 30 ساله، در ازای 2.6 میلیون یورو برای یک فصل راهی سن‌سیرو می‌شود اما میلانی‌ها می‌توانند با پرداخت 5.4 میلیون یوروی دیگر او را به صورت قطعی از کروتونه بخرند. مسیاس در میلان پیراهن شماره 30 را به تن خواهد کرد.

دفاع راست بارسلونا به تاتنهام پیوست

باشگاه بارسلونا امرسون رویال دفاع راست برزیلی خودش را در ازای 25 میلیون یورو به تاتنهام فروخت. قرارداد این بازیکن که بارسلونا او را در ازای 9 میلیون یورو در ماه ژوئن سال جاری از بتیس خرید، 5 ساله است. امرسون رویال چند روز قبل پیشنهاد تاتنهامی‌ها را رد کرده بود اما باشگاه بارسلونا در نهایت توانست این بازیکن را برای رفتن به لیگ برتر انگلیس متقاعد کند، ضمن اینکه او برای حضور در ترکیب اصلی کاتالان‌ها رقبای سرسختی مانند سرجینو دست، مینگسا و سرخی روبرتو داشت.

هافبک جوان بارسونا از لایپزیگ سردرآورد

باشگاه بارسلونا پس از ناکامی در جلب نظر ایلایکس موریبا جهت عقد قرارداد جدید، این بازیکن 18 ساله را در ازای 16 میلیون یورو به تیم لایپزیگ فروخت. علاوه بر این رقم، بارسلونا 10 درصد از رقم انتقال بعدی این بازیکن گینه‌ای هم بهره‌مند خواهد شد. او با لایپزیگ قراردادی 4 ساله بسته است که امکان تمدید آن برای سال پنجم وجود دارد.

لیورپول مدافع میانی 20 ساله‌اش را به سوانزی قرض داد

باشگاه لیورپول ریس ویلیامز مدافع میانی انگلیسی خود را به صورت قرضی و برای یک فصل به تیم سوانزی فرستاد تا در این تیم فرصت بازی و کسب تجربه داشته باشد. در همین حال قرمزپوشان مرسی‌ساید قراردادشان را با این بازیکن 20 ساله را برای 5 سال تمدید کردند. او که سال 2019 از تیم آکادمی باشگاه لیورپول به تیم اصلی باشگاه راه پیدا کرد، در فصل 20-2019 هم به یکی دیگر از تیم‌های دسته پنجم فوتبال انگلیس قرض داده شده بود.

 

این خبر بروزرسانی می‌شود ...

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما