شناسهٔ خبر: 49260878 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

هواشناسی ایران | پیش بینی وزش باد شدید موقت در برخی شهرها / جوی پایدار و آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: امشب تا پایان هفته در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آرام حاکم خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان این‌که امشب تا پایان هفته در غالب مناطق کشور جوی پایدار  حاکم است گفت: در سه روز آینده در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان‌وبلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر  رشد ابر و بارش پراکنده و خفیف رخ خواهد داد.

ضیائیان توضیح داد: از بعدازظهر جمعه و طی روز شنبه با گذر امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور و نفوذ جریانات شمالی بر روی سواحل دریای خزر، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی یادآور شد: طی دو روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می شود و گاهی خیزش گردوخاک رخ  می دهد که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر همراه با غبار محلی خواهد بود. بیشترین دمای پایتخت به  ۳۶ درجه و کمترین آن  به ۲۵ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما