شناسهٔ خبر: 49259845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

کاظمی قول فینالیست شدن به مردم ایران دادقهرمانی نوجوانان جهان – تهران

صاحب‌خبر -

یوسف کاظمی یکی از امتیازآورترین بازیکنان ایران مقابل آرژانتین به مردم ایران قول داد که ملی‌پوشان نوجوان کشورمان با پیروزی سه بر صفر مقابل لهستان، فینالیست رقابت‌های قهرمانی جهان خواهند شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، یوسف کاظمی به همراه عرفان نوروزی با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکنان دیدار ایران و آرژانتین در مرحله یک چهارم‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان شدند.

کاظمی بازیکن شماره 6 ایران در واکنش به پیروزی مقابل آرژانتین، گفت: بازی بسیار سختی بود. آرژانتین از پتانسیل‌های بسیار خوبی برخوردار است و والیبال را سخت بازی می‌کند. آن‌ها برای همه امتیاز‌ها می‌جنگند. پیروزی مقابل این تیم سخت بود.

او درباره لهستان حریف ایران در مرحله نیمه نهایی هم گفت: لهستان در رشته والیبال صاحب اعتبار بزرگی است و والیبال ورزش اول این کشور محسوب می‌شود. درست است که ما در مرحله گروهی مقابل این تیم باختیم اما در مرحله نیمه‌نهایی قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.

کاظمی تصریح کرد: به مردم ایران قول می‌دهیم در این بازی با نتیجه سه بر یک ببریم و فینالیست شویم. با آنالیز دقیق و با انگیزه خاص جلوی لهستان بازی می‌کنیم. ما فقط با برد از این حریف پیشی می‌گیریم.

پوریا حسین‌خانزاده ملی‌پوش شماره 9 ایران بازی مقابل آرژانتین را این‌طور تحلیل کرد: امروز خیلی خوب بودیم و تلاشمان بسیار زیاد بود. در ست سوم و چهارم خوب بودیم ما در ست دوم بالای 11 اشتباه داشتیم. در مجموع عملکرد بهتری از حریف داشتیم و بازی را بردیم.

تیم والیبال نوجوانان ایران ساعت 19 فردا (چهارشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف لهستان می‌رود.

برچسب ها: مسابقات, قهرمانی نوجوانان جهان, ایران, تهران, میزبان, فدراسیون والیبال ایران, سالن فدراسیون, تیم نوجوانان آرژانتین, سالن آزادی, تیم نوجوانان ایران

نظر شما