شناسهٔ خبر: 49251657 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

دو خرید جذاب استقلال خیال فرهاد مجیدی را راحت کردند!

با خرید ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی چپ استقلال دوباره پُر شد

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرهاد مجیدی حالا خیالش از بابت جناح چپ استقلال راحت شده است.


جدایی هرویه میلیچ و محمد نادری از استقلال نگرانی های زیادی را برای هواداران این تیم به وجود آورده بود. استقلال بعد از جدایی نادری و میلیچ فقط متین کریم زاده را به عنوان مدافع- هافبک چپ در اختیار داشت و همین موضوع باعث شد تا فرهاد مجیدی برای جذب نفرات جدید اقدام کند. بر این اساس مذاکرات مدیران استقلال با دو گزینه فرهاد مجیدی برای تقویت جناح چپ تیم امروز نتیجه داد و آبی ها با ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی قرارداد امضا کردند.

 

ابوالفضل جلالی سال گذشته در سایپا یک پدیده بود و روزهای درخشانی را سپری کرد. او حتی به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد. از طرف دیگر جعفر سلمانی که سابق دعوت به تیم ملی فوتبال را نیز دارد با تجربیاتی که از فوتبال پرتغال به دست آورده راهی استقلال شده است.

 

حالا مجیدی در جناح چپ علاوه بر کریم زاده دو بازیکن جوان و باتجربه دیگر را نیز به خدمت گرفته و خیالش از بابت این سمت راحت شده است.

 

با توجه به سیستم بازی استقلال با فرهاد مجیدی(۲-۵-۳) حالا هر ۳ بازیکنی که نامشان آورده شد می‌توانند به عنوان پیستون چپ بازی کنند و باید دید سرمربی استقلال برای مسابقات مختلف چگونه از آنها استفاده خواهد کرد./پارس فوتبال

نظر شما