شناسهٔ خبر: 49235968 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

آثار کبودی قتل را برملا کرد

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

زن جوانی که با امداد هوایی از بیمارستانی در شهرستان دماوند برای درمان به تهران منتقل شد یک‌روز بعد به کام مرگ رفت. شوهر این زن مدعی است همسرش قرص مصرف کرده و حالش بد شده، اما تیم پزشکی اعلام کرده‌اند زن جوان به خاطر کتک‌کاری شدید فوت کرده است.
به گزارش جوان، روز یک‌شنبه هفتم شهریور‌ماه کارکنان بیمارستان امام‌خمینی مرگ مشکوک زن ۲۳‌ساله‌ای را به مأموران پلیس تهران خبر دادند. با اعلام این خبر که تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب در بیمارستان امام خمینی تحقیقات خود را آغاز کردند.
بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد زن فوت شده که مهتاب نام دارد یک‌روز قبل به صورت امداد‌هوایی از بیمارستانی در شهرستان دماوند برای درمان به بیمارستان امام‌خمینی در تهران منتقل شده‌است. پس از این تیم پزشکی تلاش زیادی را برای نجات این زن انجام می‌دهند، اما وی در نهایت به خاطر شدت جراحات و آثار کبودی زیادی که روی بدنش بوده که حکایت از آن داشته مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته‌است، روی تخت بیمارستان به کام مرگ می‌رود.
ادعای عجیب شوهر
در حالی که علت مرگ زن جوان خونریزی مغزی ناشی از ضرب و جرح اعلام شده‌بود، شوهر وی در ادعایی عجیب گفت: ۹‌سال قبل با مهتاب ازدواج کردم ما زندگی خوب و شیرین داشتیم و همیشه عاشق یکدیگر بودیم. ما هرگز در زندگیمان با هم اختلافی نداشتیم. روز حادثه متوجه شدم حال همسرم خوب نیست که بعد فهمیدم قرص خورده‌است. بلافاصله او را به بیمارستان شهرمان بردم، اما حالش بدتر شد که تیم پزشکی پیشنهاد دادند برای درمان به تهران منتقلش کنیم. در حالی که هر ساعت حالش بدتر می‌شد بیمارستان همسرم را با هلی‌کوپتر به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند، اما متأسفانه یک روز بعد همسرم فوت کرد.
وقتی درباره آثار کبودی‌ها و زخم‌های روی بدن همسرش از او سؤال شد در ادعایی گفت: همسرم و خانواده‌اش با عموهایشان اختلاف داشتند و گاهی با هم درگیر می‌شدند. من فکر می‌کنم چند روز قبل همسرم با عموهایش درگیر شد و عموهایش هم او را کتک زدند و آثار این کبودی‌ها به خاطر آن درگیری است.
خواهرم به قتل رسیده است
برادر زن فوت شده هم گفت: خواهرم و شوهرش پس از ازدواج زندگی خوبی داشتند و تا همین چند ماه قبل هم با هم هیچ مشکلی نداشتند، اما مدتی قبل خواهرم متوجه شد که شوهرش ازدواج مجدد کرده است. پس از این اختلافات و درگیری‌های آن‌ها شروع شد و معمولاً آن‌ها هر روز با هم مشاجره لفظی و درگیری داشتند. خواهرم به من می‌گفت که شوهرش او را همیشه به شدت کتک می‌زند و الان هم من فکر می‌کنم آن آثار کبودی‌های روی بدن خواهرم به خاطر کتک‌کاری‌های شوهرش است و خواهرم به خاطر ضرب و جرح شوهرش به قتل رسیده‌است.
وی درباره ادعای دامادشان گفت: ما با عموهایمان هیچ اختلافی نداریم و عمو‌های من هیچ وقت خواهرم را کتک نزده‌اند و دامادمان برای فریب مأموران این دروغ را می‌گوید و من الان از او به اتهام قتل خواهرم شکایت دارم.
با شکایت برادر زن فوت شده مأموران پلیس به دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران شوهر زن فوت شده را بازداشت کردند.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه متهم برای بازجویی‌های تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

نظر شما