شناسهٔ خبر: 49225172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امنیت و اقتدار امروز ایران مرهون ایثارگری‌ شهدای دفاع مقدس است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تکریم خانواده معظم شهدا را تکلیف دانست و گفت: خانواده شهدا حقی بزرگ بر گردن آحاد مردم دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار با خانواده شهید «محمد مرادی‌نسب» و جانباز «رمضان‌علی مرادی» اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف و وظیفه اخلاقی و انسانی است و همه باید به توجه کنند.

وی با اشاره به ایثارگری‌ها و خلق حماسه‌های بی‌نظیر شهدا و ایثارگران و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: امنیت، عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همین ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هاست که باید قدر دانسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به برکات و ثمرات خون شهدا در حفظ و تداوم انقلاب و نظام گفت: یاد شهدا و پاسداشت خون شهیدان والامقام و مهم‌تر از همه اینها تداوم راه و آرمان شهدا باید همواره مورد توجه قرار داشته باشد.

حجت‌الاسلام مطیعی خانواده‌های معظم شهدا را چشم چراغ امت دانست و تأکید کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باید در جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

وی بیان کرد: علی‌رغم تلاش همه دشمنان این انقلاب و نظام و به کوری چشم بدخواهان نسل جوان امروز ادامه دهنده راه شهدا هستند و گواه و شاهد این مدعا حماسه‌های بی‌نظیری است که جوانان این مرز و بوم در جبهه مقاومت خلق کرده‌اند.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب‌ها:

نظر شما