شناسهٔ خبر: 49220317 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضایی کوچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولویت قانون جهش تولید مسکن مناطق محروم است

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به قانونی شدن طرح جهش تولید مسکن گفت: این قانون آماده ابلاغ از سوی رئیس مجلس است که اولویتش مناطق محروم است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قانونی شدن طرح جهش تولید مسکن گفت: این قانون آماده ابلاغ از سوی رئیس مجلس است. قانون جهش تولید مسکن همراهی کل اعضای کابینه و ارکان دولت را می‌خواهد و کمیسیون عمران نیز کاملاً بر اجرای آن نظارت خواهد داشت. اولویت ما مناطق محروم است و امیدواریم وزارتخانه یاد شده با توان و قوت پیگیر موضوع باشد.

وی ادامه داد: مسئولان دولتی و وزارت راه‌ و شهرسازی را به عنوان مجری، ماهانه به کمیسیون عمران و مجلس دعوت می‌کنیم تا قانون جهش تولید مسکن واقعاً اجرایی شود. کشور به این یک میلیون واحد مسکن نیاز دارد و امکانات نیز از نیروی انسانی و مصالح ساختمانی آماده است.

بیشتر بخوانید

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: وزیر راه‌وشهرسازی مسئولیت بسیار سنگینی دارد و تقریباً روزانه باید برای ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد برنامه‌ریزی کرد. وزارت راه‌وشهرسازی هم باید راهکار‌های جدیدی را تعریف کند تا این قانون اجرا شود. اولویت ما مناطق محروم است و امیدواریم وزارتخانه یاد شده با توان و قوت پیگیر موضوع باشد. کمیسیون عمران مجلس از سوی دیگر، علاوه کمک رسانی، مطالبه نیز خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما