شناسهٔ خبر: 49218453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پارالمپیک ۲۰۲۰؛

نتایج و حواشی رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ - روز ششم

اخبار نتایج و حاشیه‌های روز ششم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۶ رشته آغاز شد.

کاروان ایران در روز ششم رقابت‌های پارالمپیک توکیو روز شلوغی را پشت سر می‌گذارد و در رشته‌های بسکتبال با ویلچر ‍ (مرحله گروهی)، والیبال نشسته (مرحله گروهی)، پارا تیراندازی، پارا تیر و کمان، پارا وزنه برداری و دو و میدانی به مصاف رقیبان پر قدرت خود می‌روند و برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال این مسابقات تلاش می‌کنند.

نتایج ورزشکاران ایرانی در روز ششم پارالمپیک توکیو به شرح زیر است.

 

اولاد مدال طلای پرتاب وزنه را کسب کرد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۴

مهدی اولاد ورزشکار پرتاب وزنه کشورمان در مسابقات پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۱۴.۴۳ مدال طلا را به گردن آویخت.

منصور پورمیرزایی نقره ای شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۴

منصور پورمیرزایی ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم موفق شد مدال نقره رقابت‌های پارالمپیک را از آن خود کند.

زندی به جمع ۸ نفر پایانی رقابت‌های پارالمپیک توکیو صعود کرد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۶

محمدرضا زندی، ملی پوش کشورمان در بخش انفرادی W۱ رقابت‌های تیر و کمان و در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات حریف چینی خود را با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۳ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی پارالمپیک توکیو صعود کرد.

۴ شکست و یک پیروزی حاصل کار تیم آقا کوچکی در پارالمپیک توکیو
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۳

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب چهارمین شکست خود در رقابت‌های پارالمپیک توکیو و قرار گرفتن در رتبه پنجم گروه شش تیمی خود از این مسابقات حذف شد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با نتیجه ۵۶ بر ۵۳ مقابل آلمان شکست خورد و نتوانست به مرحله حذفی پارالمپیک توکیو صعود کند.

اولین برنز ایران در پارالمپیک توکیو به نام رضی ثبت شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۷:۱۸

سامان رضی نماینده پارا وزنه برداری ایران در دسته ۱۰۷- رقابت های پارالمپیک توکیو با مهار وزنه ۲۳۱ کیلوگرمی در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال بزرگ این مسابقات را به نام خود ثبت کرد.

کسب رتبه ششمی پایان کار شجاعی در توکیو
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۶:۴۷

رقیه شجاعی در فینال مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر زنان پارالمپیک توکیو با کسب امتیاز ۱۶۳ به مقام ششم رسید و از کسب مدال باز ماند.

شگفتی سازی خسروانی در پارالمپیک توکیو
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۶:۳۵

امیر خسروانی نماینده پارادو و میدانی کشورمان در رشته پرش طول ماده T۱۲ موفق شد با نمایشی درخشان و پرشی ۷ متر و ۲۱ سانتی مدال طلای رقابت‌های پارالمپیک توکیو را به نام خود کند.

شجاعی به فینال صعود کرد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۵:۱۸

رقیه شجاعی بانوی تیرانداز کشورمان با کسب ۶۲۴.۱ امتیاز در مرحله مقدماتی پارالمپیک توکیو چهارم شد و به فینال مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ۱۰ متر R۲ راه یافت.

حدذف عسگری از پارالمپیک توکیو
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۵:۰۰

فرزانه عسگری در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی مسابقات پارالمپیک توکیو به مصاف حریف ایتالیایی خود رفت و با قبول شکست ۱۳۶ بر ۱۳۵ از رسیدن به جمع هشت نفر برتر مسابقات بازماند و از رقابت‌های المپیک توکیو حذف شد.

نظر شما