شناسهٔ خبر: 49199515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آبرسانی به روستا‌های میرحاج و گرم آب به همت بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: عملیات آبرسانی به روستاهای میرحاج و گرم آب به همت بسیج سازندگی انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در دیدار با طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه هدف اصلی سپاه و بسیج محرومیت زدایی از سراسر استان است گفت: در این راستا تمام ظرفیت سپاه و بسیج برای همکاری با نهاد‌های مختلف و خدمت رسانی به مردم به میدان آمده است.

مهدی کاشفی افزود: بسیج و سپاه رسالت خدمت‌رسانی به مردم محروم و در یک کلام محرومیت‌زدایی را به مأموریتی اصلی و مهم برای خود تبدیل کرده است و به عبارتی نگاه مجموعه نگاهی مأموریت محور در این حوزه است.

او با اشاره به پروژه آبرسانی به روستا‌های گرم آب و میرحاج از روستا‌های توابع شهرستان میامی افزود: آبرسانی به روستا‌ها در قالب اجرای پروژه اصلاح شبکه، احداث خط انتقال آبرسانی و ایجاد مخزن آب انجام خواهد شد.

مهدی کاشفی با تقدیر از تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان و همکاری‌های مطلوب برای آبرسانی به روستا‌ها افزود: پروژه انتقال آب به روستا‌های گرم آب و میرحاج با مشارکت و همکاری آب و فاضلاب استان انجام خواهد شد.

او  با بیان اینکه در حال حاضر آب روستا با استفاده از تانکر تامین می‌شود افزود: با اجرای این پروژه بخش قابل توجهی از مشکلات آب روستائیان حل خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار گروه‌های جهادی بسیج در حوزه محرومیت زدایی افزود: فعالسازی و تقویت هر چه بیشتر این گروه‌ها در سراسر استان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

او افزود: در حوزه محرومیت‌زدایی تمام پهنه استان در دستور کار ما قرار دارد و از تمام ظرفیت و توان برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز با تقدیر از تلاش‌های بسیج و سپاه در جهت خدمت به مردم و آبرسانی به روستا‌های استان گفت: اهداف دو سازمان هم راستا با یکدیگر و در جهت محرومیت زدایی بوده و با همه توان آماده همکاری در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما