شناسهٔ خبر: 49185761 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارتقا توان رزمی نیرو‌های مسلح

وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: در ادامه تلاش وزارت دفاع برای ارتقای توان رزمی نیرو‌های مسلح در هشت سال گذشته از تمام ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و خصوصی و دیپلماسی دفاعی استفاده خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
   "امیر آشتیانی" ضمن تشکر از تلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ۸ سال گذشته گفت: برادر عزیزم امیر حاتمی در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تلاش‌های بسیار خوبی برای ارتقای توان رزمی و آمادگی‌های دفاعی انجام داده که گزارش‌های آن به محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا ارائه شده است.
 
وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: امیر حاتمی جزو نمونه‌ها بوده و است و بنده نیز همین مسیر را دنبال خواهم کرد، یعنی همه عزیزانی که در مجموعه وزارت دفاع در حال تلاش هستند؛ همکاری نزدیک با هم خواهند داشت و ما نیز همین مسیر را برای ارتقای توان رزمی نیرو‌های مسلح؛ رسیدگی به معیشت کارکنان و بحث مسکن آنها؛ انتقال فناوری‌ها به بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و خصوصی و دیپلماسی دفاعی و بحث‌های کلانی که در مجموعه وزارت دفاع بسیار وسیع و گسترده است؛ ادامه خواهیم داد.

وزیر جدید دفاع گفت: ان شاءالله در همه حوزه‌ها تلاش می‌کنیم کار‌هایی را که امیر حاتمی انجام داده است، دنبال کنیم و نتایج خوبی برای مردم عزیزمان به ارمغان بیاوریم.
<div id="video-display-embed-code_417773" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/824744/417773?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما