شناسهٔ خبر: 49180711 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعمال قانون ۸۳۱۷ دستگاه خودرو در استان مركزي

در اجرای مرحله جدید طرح ممنوعیت‌های ترافیکی در استان مرکزی ۸۳۱۷ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

صاحب‌خبر -

اعمال قانون ۸۳۱۷ دستگاه خودرو در استان مركزي

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان مرکزی؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در ۱۳ روز از اجرای مرحله طرح ممنوعیت‌های تردد بین، استان، برای ۸۳۱۷ خودرو جریمه‌های ۵۰۰ و یک میلیون تومانی صادر شد.
سردار"حسن مفخمی شهرستانی"در تشریح این خبر گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم از سوی پلیس استان در اجرای این مصوبات آغاز شده و ماموران انتظامی در قالب تیم‌های مشترک از ۲۹ نقطه از مبادی ورودی و خروجی استان مستقر هستند.
او افزود: با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده، هر گونه ورود و خروج خودرو‌ها با پلاک غیربومی از استان‌ها ممنوع بوده و در تمامی ورودی و خروجی‌های استان، تردد وسایل نقلیه مورد نظارت تیم‌های پلیس قرار می‌گیرند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی تاکید کرد: براساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور، منع تردد بین استانی اعمال و با خودرو‌های متخلف برخورد می‌شود که در ۱۳ روز نخست اجرای این طرح، تعداد ۸۳۱۷ خودرو از سوی پلیس اعمال قانون شدند.
سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: از این تعداد اعمال قانون، تعداد ۶۸۰۹ دستگاه خودرو به میزان یک میلیون تومان و تعداد ۱۵۰۸ دستگاه خودرو نیز به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند و ۲۶۷۰ وسیله نقلیه نیز از مبادی و ورودی خروجی عودت داده شدند.

او اضافه کرد: در این مرحله از اجرای طرح محدودیت‌های تردد و با توجه به تداوم منع تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز تعداد ۶۴۱۲ دستگاه خودرو، به میزان ۲۰۰ هزار تومانی طی این چند روز اعمال قانون شده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی درادامه گفت: طرح محدودیت تردد خودرو‌ها به شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد و ورود و خروج به هر یک از شهر‌های ممنوعه به ترتیب یک میلیون (شهر‌های قرمز) و ۵۰۰ هزار تومان (شهر‌های نارنجی) جریمه دارد و طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

<div id="video-display-embed-code_6908958"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3204527/6908958?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما