شناسهٔ خبر: 49174723 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نخستین روز کاری؛

زلفی‌گل در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حاضر شد

محمدعلی زلفی گل صبح امروز در محل کارش در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حاضر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل که عصر روز چهارشنبه سوم شهریورماه ۱۴۰۰ از مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رای اعتماد گرفت صبح امروز شنبه ششم شهریورماه برای نخستین بار در این وزارتخانه حاضر شد.

زلفی گل در حالی در محل کار خود حاضر شد که منصور غلامی وزیر پیشین علوم حضور نداشت.

زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین حضورش در این وزارتخانه گفت: دانشجو و اعضای هیئت علمی رکن وزارت علوم هستند.  اساتید ما باید بدانند که سرکلاس آن‌ها انسان‌های بزرگی که آینده سازان این کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه کارمندان وزارت علوم برای خود برنامه ریزی کنند، افزود: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم امیدوار شوند و من خواهش می‌کنم که این امیدواری را به مردم بدهیم.


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری سه رکن اصلی دارد که اصلی‌ترین رکن آن، دانشجو، یاوران علمی یا همان کارکنان و در صدر آن‌ها اعضای هیئت علمی حضور دارند که هر سه تکه‌های یک پازل هستند.

گفتنی است، وزیر علوم دولت سیزدهم پس از ایراد سخنرانی برای کارمندان این وزارتخانه در اتاق کار خود حضور یافت و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

نظر شما