شناسهٔ خبر: 49173842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشایی مدارس در زمان مناسب صورت خواهد گرفت

استاندار اصفهان گفت: به هیچ عنوان نباید برای خانواده‌ها نگرانی ایجاد کرد و مردم مطمئن باشند که آموزش و پروش سلامت فرزندانشان را در رأس برنامه‌ریزی‌ها قرار داده است و بازگشایی مدارس در زمان مناسب صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که در سالن جلسات مجتمع خانه معلم شماره ۳ اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در ابتدای مهر، مخالفان و موافقان زیادی دارد و دیدگاه‌های متناقض و متعددی در این زمینه وجود دارد و ملاک عمل در استان مصوبات ستاد ملی کروناست که کارشناسی‌ترین تصمیم در این خصوص است.

استاندار اصفهان افزود: ملاک عمل در خصوص بازگشایی مدارس استان در اول مهر با وجود موافقان و مخالفان زیاد، تنها مصوبات ستاد ملی کروناست و بنابراین مصوبات آغاز سال تحصیلی از اول مهر خواهد بود ولی زمان احتمالی بازگشایی مدارس چند ماه بعد از اول مهر خواهد بود.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نباید برای خانواده‌ها نگرانی ایجاد کرد و مردم مطمئن باشند که آموزش و پروش سلامت فرزندانشان را در رأس برنامه‌ریزی‌ها قرار داده است و بازگشایی مدارس در زمان مناسب صورت خواهد گرفت.

به گزارش فارس، در این جلسه استاندار اصفهان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان از محمدجواد مهدیان رتبه ۳ علوم تجربی، دانیال منتظری رتبه ۵ زبان انگلیسی، محمدجواد احمدپور رتبه ۷ ریاضی و آوا فاضلی رتبه ۹ علوم تجربی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ تجلیل کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

نظر شما