شناسهٔ خبر: 49169807 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله راکتی به کاروان لجستیک ارتش آمریکا در مرز کویت و عراق

برخی منابع خبری از حمله راکتی به کاروان لجستیک ارتش آمریکا در منطقه سفوان واقع در مرز کویت و عراق خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، برخی منابع محلی از حمله راکتی کاروان لجستیک ارتش آمریکا در مرز کویت خبر دادند.

براساس این گزارش حداقل ۳ راکت به سوی منطقه سفوان واقع در مرز عراق با کویت برای هدف گیری کاروان نظامیان آمریکایی شلیک شده است.

پایگاه خبری صابرین نیوز نیز با اعلام خبر حمله راکتی به کاروان لجستیک ارتش آمریکا، که سبب نابودی این کاروان شده است گزارش داد؛ این حمله راکتی توسط ۴ موشک کاتیوشا در گذرگاه مرزی سفوان و پل آن در نزدیکی ایستگاه «املیحات» صورت گرفته است.

در پی این حمله راکتی دود غلیظی از کاروان آمریکایی به آسمان بلند شده و صدای چند انفجار نیز در گذرگاه جریشان و العبدلی در مرزهای عراق و کویت به گوش رسیده است.

طبق مصوبه پارلمان عراق پس از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط نظامیان تروریست آمریکایی، نیرو‌های خارجی از جمله نظامیان اشغالگر این کشور باید خاک عراق را ترک کنند.

این در حالی است که آمریکا در دور چهارم مذاکرات راهبردی بغداد-واشنگتن از خروج نیرو‌های زرمی این کشور از عراق و باقی ماندن برخی نیرو‌ها تحت عنوان آموزش و مشاوره به نیرو‌های عراقی خبر داده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما