شناسهٔ خبر: 49164293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لایروبی شبکه فاضلاب در شهرک شهید صدوقی بندر امام خمینی (ره)

سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) از لایروبی شبکه فاضلاب در بازار شهرک شهید صدوقی با پاکسازی تعدادی از منهول با مشارکت شهرداری خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا طریقی سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مسدود شدن منهول‌های فاضلاب در محدوده بازار صدوقی و محل فعالیت عرضه کنندگان ماهی، میوه، سبزی و تره بار، فع مشکل این منطقه با همکاری شهرداری و شورای شهر در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اطلاع رسانی در فضای مجازی در خصوص نحوه استفاده صحیح بازاریان و کسبه از شبکه فاضلاب مدرن انجام شده بود، افزود:، اما برخی از بازاریان رعایت نمی‌کنند و با بی توجهی به نظافت عمومی و ریختن پسماند درون شبکه فاضلاب باعث به وجود آمدن مشکل در منطقه و در نتیجه گرفتگی شبکه در سطح گسترده می‌شوند.

طریقی با درخواست از کسبه و بازاریان در زمینه رعایت نظافت عمومی و خودداری از ریختن پسماند سبزی، میوه، ماهی و مواردی که باعث گرفتگی فاضلاب می‌شود، اظهار داشت: از همکاری و مشارکت اعضاء شورای شهر، شهردار بندر امام خمینی (ره)، کارگران شهرداری و همکاران آبفا به دلیل تسریع در رفع گرفتگی شبکه فاضلاب کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/گ

نظر شما