شناسهٔ خبر: 49160538 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیا محدودیت تردد به شمال از امشب پایان می‌یابد؟

ممنوعیت تردد خودرو‌ها اگرچه امشب پایان می‌یابد، اما محدودیت تردد همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد خودرو‌های غیر بومی که از ۲۴ مرداد ماه آغاز شده بود ساعت ۲۴ امشب ۵ شهریور ماه پایان می‌یابد، گفت: محدودیت‌های تردد که قبلا اجرا می‌شد همچنان ادامه خواهد داشت.

او افزود: ماموران پلیس راه استان به دلیل قرمز بودن شرایط کرونایی مازندران در ۶ محور ارتباطی ، طرح محدودیت تردد را از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: بر اساس این طرح ورود خودرو‌های غیر بومی به مازندران همچنان ممنوع خواهد بود و علاوه بر افراد بومی فقط خودرو‌های غیر بومی که مجوز تردد دارند می‌توانند وارد مازندران شوند.

سرهنگ عبادی گفت: مالکان خودروهای با پلاک غیر بومی که مجوز تردد ندارند در صورت ورود به استان اعمال قانون می‌شوند.

او افزود: ۲۴ هزار و ۵۵۰ خودرو با پلاک غیر بومی از ۲۴ مرداد تاکنون به مبدا بازگردانده و ۱۹ هزار و ۸۵۲ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

سرهنگ عبادی همکاری مردم در اجرای طرح منع تردد خودرو‌ها در تعطیلات اخیر را خوب ارزیابی کرد و گفت: تردد خودرو‌های بومی برای رفتن به ییلاقات در پایان هفته معضلی است که علاوه بر ایجاد ترافیک‌های سنگین مشکلاتی را برای کنترل محور‌های اصلی استان به همراه دارد.

انتهای پیام / ک

نظر شما