شناسهٔ خبر: 49157912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

امروز رقابت نمایندگان پارالمپیکی ایران در چند رشته

سه نفر از تیراندازان کشورمان مرحله تعیین رنکینگ مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را پشت سر گذاشتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۹ صبح امروز (جمعه – به وقت توکیو) در سایت تیراندازی با کمان مجموعه یومه‌نوشیما آغاز شد.

در رقابت‌های صبح امروز، زهرا نعمتی، محمدرضا زندی و فرزانه عسگری نمایندگان کشورمان بودند که به ترتیب در مواد ریکرو انفرادی، انفرادی w۱ و کامپوند انفرادی به رقابت با حریفان خود پرداختند.

در این رقابت زهرا نعمتی با ۶۳۰ امتیاز در ماده ریکرو انفرادی سوم شد. فرزانه نعمتی با ۶۷۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و محمدرضا زندی با ۶۴۳ امتیاز و عنوان ششمی به کار خود در مرحله تعیین رنکینگ پایان دادند.

مسابقات دوچرخه سواری پیست بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ هم امروز در توکیو ژاپن ادامه یافت

در این رقابت‌ها در دور مقدماتی ماده ۴ کیلومتر تعقیبی انفرادی کلاس سی ۵، مهدی محمدی با زمان ۵:۰۹:۱۵۴ دقیقه در رده دهم قرار گرفت و حذف شد.

سرمربی تیم پارادوچرخه سواری ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: رکورد‌های مختلفی در این رقابت‌ها شکسته شده است.

آقای مهدی محمدی افزود: دوچرخه سوار ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز در ماده پیست تعقیبی انفرادی ۴۰۰۰ متر C۵ با حریفان خود به رقابت پرداخت، اما از رسیدن به فینال بازماند و حذف شد. محمدی در گروه خود با زمان ۵ دقیقه و ۹ ثانیه و ۱۵۴ صدم ثانیه در رده دهم قرار گرفت.

محمدی در پایان رقابتش گفت: امیدوارم در سایر مسابقات نتایج بهتری بگیرم. برای سایر ورزشکاران ایران در دیگر رشته‌ها هم آرزوی موفقیت دارم.

همچنین فرهاد عصفوری سرمربی محمدی در پارالمپیک توکیو گفت: با توجه به سطح بالای مسابقات، شاهد شکستن رکورد‌های مختلف جهانی در این پیست بودیم. امیدواریم با نگاه مثبت وزیر جدید ورزش به ورزش قهرمانی بتوانیم یکی از این پیست‌ها را در ایران داشته باشیم. یک پیست سرپوشیده و چوبی در زنجان در حال ساخت است و ۴۰ درصد مراحل فیزیکی اش انجام شده است. امیدوارم در آینده پیستی همانند پیست ژاپن داشته باشیم تا تمرینات دقیق و منظم انجام بدهیم و به رکورد‌های جهانی نزدیک شویم.

عصفوری تاکید کرد: محمدی در قاره آسیا در رده نخست است و امیدواریم مدال او در دوره بعدی بازی‌های آسیایی بهتر از جاکارتا بشود. امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج بهتری بگیرم. برای کاروان ایران هم آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
خبرنگار شبکه خبر در توکیو جزئیات بیشتر از رقابت های پارالمپیک را در ارتباط زنده با شبکه تشریح کرد:
 
<div id="video-display-embed-code_417305" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/824641/417305?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما