شناسهٔ خبر: 49154574 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

پیام تبریک دکتر مهدی بستانچی رئیس دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران به دکتر فاطمی امین و اعلام آمادگی همه جانبه در همکاری های مردمی تخصص محور با وزارت صمت

دکتر مهدی بستاچی ضمن ارسال پیام تبریک به دکتر فاطمی امین از اعلام آمادگی همکاری بدنه مردمی این جریان تخصص محور با وزارت صمت در دولت مردمی دکتر رئیسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دکتر مهدی بستاچی ضمن ارسال پیام تبریک به دکتر فاطمی امین از اعلام آمادگی همکاری بدنه مردمی این جریان تخصص محور با وزارت صمت در دولت مردمی دکتر رئیسی خبر داد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

photo_2021-08-26_15-51-45

جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری در معرفی جنابعالی به مجلس شورای اسلامی و رای قاطع نمایندگان مردم در خانه ملت و انتصاب آن مقام محترم را به‌عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

ضمن آرزوی سلامتی  و بهروزی  در سال 1400 ( سال تولید ، پشتیبانی ها  و مانع زدایی ها )   به اطلاع می¬رسانیم دبیر خانه مردمی صنعتگران تهران ، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران با همکاری پویش جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران با حضور داوطلبانه و مردم نهاد  فعالین حوزه های عمرانی، صنعتی و محیط زیستی، اصناف و بازاریان تهران، فعالان حوزه شهرک های صنعتی استان تهران، فعالان بخش خصوصی خدمات شهری  و اساتید حوزه دانشگاه با شبکه دسترسی به جامعه بیش از سه میلیون متخصص و صنعتگر، تولیدکننده و  کارآفرین نسبت به حل مشکلات حوزه ساختمان، صنعت ، محیط زیست و خدمات شهری به طور جدی دغدغه‌‌مند و مستمرا پیگیر است.دبیر خانه مردمی صنعتگران تهران ، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران با همکاری پویش جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران در تلاش است تا دغدغه ها و مسائل و مشکلات صنفی، صنعتی و تخصصی؛ تولید کنندگان و کارآفرینان را از طریق برقراری ارتباط  با مدیران و مسئولان حوزه های مذکور و طرح مسئله و ارائه راه حل و مشاوره  و مرتبط در  راستای ارتقا سطح  عملکرد و توانمندی بخش خصوصی تلاش نماید که  این جریان مردمی تخصص محور در دروره انتخابات ریاست جمهوری قاطعانه از جناب  آقای دکتر رئیسی و برنامه های ایشان طی برگزاری نشست ها و برنامه های متعدد و بیانیه های  مکرر  حمایت و پشتیبانی نمود.

ضمن آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای شما و همکاران جنابعالی ، بدینوسیله آمادگی جریان مردمی دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران را جهت همکاری و مشارکت در ماموریت محوله رئیس جمهور محترم  و برنامه جنابعالی  اعلام میداریم.

حوزه‌های صنایع، معادن و بازرگانی کشور از این پس شاهد حضور جنابعالی در راس این مجموعه خواهد بود که باتوجه به سوابق روشن و توانمندی‌تان، کاملا آشنا به مسائل، مشکلات، چالش‌ها و راهکارهای عبور از موانع هستید و این شناخت دقیق، خود یک نقطه اطمینان و اتکا برای همه فعالان و دست‌اندرکاران این بخش‌های مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود.

حضور جنابعالی در جایگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت مردمی و بهره‌مندی از سالها فعالیت در عرصه‌های مربوطه، نوید روزهایی دلگرم‌کننده و روبه‌جلو را در بخش‌های مهم اقتصاد و تولید کشور می‌دهد تا ان‌شاالله دولت سیزدهم که فصل مشترک آن برای همه آحاد جامعه، ایجاد حس امیدواری و فضای مثبت جهت حل مشکلات اقتصادی و ادامه حرکت روبه رشد کشور در عرصه تولید است، در مسیر خود به موفقیت نائل شود.

برنامه جنابعالی به‌ویژه بخش‌های مربوط به صنایع کوچک و متوسط و فعالان شهرک های صنعتی، که شامل افزایش تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در کنار ایجاد حس غرور و افتخار ملی باز طریق نوآوری در  صنعت است، در سایه تدابیر دولت محترم و وزارت صنعت، معدن و تجارت با همدلی و هماهنگی  فعالان حوزه صنعت دست‌یافتنی خواهد بود و با یاری خداوند متعال محقق خواهد شد.

با توجه به تجربیات و ارتباطات مفید مردمی موجود در دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران و با همکاری جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان ،پیشنهاد برگزاری نشست¬های همفکری با تشکل های بخش صنعت حول محوریت دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران با محوریت تولید برنامه و محتوای عملیاتی در حوزه  صنعت و بازرگانی را  مطرح می¬نمائیم. همچنین  جهت همکاری در حوزه های سازه و های صنعتی ،صنایع تهویه مطبوع، آب و فاضلاب، ایمنی و مهندسی حریق و سرمایه گذاری و فاینانس و مدیریت پروژه  و .... اعلام آمادگی می نمائیم.

قطعا  حمایت و مشارکت مردمی  و سرمایه گذاری  بخش خصوصی و تشکل های تخصصی حوزه صنعت با دولت مردمی  جناب آقای دکتر رئیسی، راه حل اصلی  معضلات و مشکلات ایران زمین  خواهد بود.

امید است با همکاری و هم افزایی بیش از پیش ، شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه در همه حوزه ها از جمله حوزه های فنی و صنعتی و تخصصی در کشور عزیزمان باشیم.

4

3

1

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما