شناسهٔ خبر: 49154171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

نگرانی‌های سرمربی لهستان درباره مسابقه با ایرانقهرمانی نوجوانان جهان- تهران

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان درباره بازی با ایران در چهارمین روز مسابقات قهرمانی جهان، گفت: ایران تیم قدرتمندی است و می‌تواند بازیکنان ما را به دردسر بیندازد، اما ماهم لهستانیم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال لهستان در دومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان با شکست هند در سه ست متوالی به دومین برد خود رسید.

میخال باکیه‌ویچ سرمربی این تیم درباره عملکردش تیمش در این بازی و این که آیا در این رقابت هم همچون بازی مقابل نیجریه، زیرکانه بازی کردند، گفت: ابتدا بگویم که از بازی امروز راضی بودم. اما باید توجه داشت که تیم نیجریه متفاوت از هند است.

وی تصریح کرد: برابر نیجریه از یک تکنیک و تاکتیک استفاده کردیم اما در مقابل هند برنامه دیگری داشتیم. در مجموع از 2 بازی که در این رقابت‌ها داشتیم، تا اینجای کار راضی هستم.

لهستان فردا در سومین بازی خود مقابل ایران قرار خواهد گرفت. باکیه‌ویچ در تشریح سطح والیبال ایران گفت: ایران تیمی عالی و کاملا قدرتمند است که می‌تواند بازیکنان لهستان را به دردسر بیندازد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان افزود: با تمام احترامی که برای تیم ایران قائل هستم اما باید بگویم که ما هم تیم لهستانیم. پس در بازی فردا تمام تلاش خود را برای دفاع از اعتبار و سطح والیبال لهستان به کار خواهیم گرفت.

او در پاسخ به این‌که آیا تیمش توانسته به آنالیز دلخواهی از تیم ایران برسد، گفت: بله. تمام کارهایی که لازم بود را انجام دادیم و برنامه‌ریزی کردیم اما این‌که موفق بوده‌ایم یا خیر موضوعی است که فردا بعد از بازی مشخص خواهد شد.

جیکوب اولزوسکی کاپیتان لهستان درباره پیروزی تیمش مقابل هند، گفت: برای این بازی برنامه‌ریزی داشتیم و توانستیم برنامه‌های خود را در زمین بازی هم پیاده کنیم. حالا هم خوشحالم که پیروز شدیم.

او اما تاکید کرد تیمش برنامه‌ریزی کرده بود تا در جریان بازی اجازه امتیاز‌گیری به تیم هند را ندهد و گفت: برای این کار طرح و برنامه داشتیم. البته نه تنها در این بازی بلکه برای همه بازی‌ها برنامه‌ریزی داریم.

کاپیتان لهستان در واکنش به این‌که آیا تقابل با ایران برای بازیکنان لهستان استرس‌آور است، گفت: بله. البته نه فقط مقابل ایران بلکه برای تمام بازی‌های دچار استرس می‌شویم ولی مربی تیم با حرف‌هایش استرس بازیکنان را کاهش می‌دهد و ما را به لحاظ روحی برای حضور در مسابقات آماده می‌کند.

گفتنی است سرمربی و کاپیتان تیم والیبال نوجوانان هند بعد از شکست مقابل لهستان حاضر به مصاحبه نشدند.

نظر شما