شناسهٔ خبر: 49152282 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان باید شفاف باشند/ هر مسئولی باید لیست اموال و دارایی‌های خود را به قوه قضائیه معرفی کند

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: مسئولان باید لیست اموال و دارایی‌های خود را به قوه قضائیه معرفی کنند و هیچ کس هم از این قاعده مستثنی نیست.

صاحب‌خبر -

محمدکاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح زندگی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارشاتی که وجود دارد سبک زندگی ایشان اسلامی است و قطعا توسط جامعه هم دیده می‌شود، در کل باید بگوییم که ایشان جزو قشر متوسط جامعه هستند.

وی افزود: اگر بخواهیم سبک زندگی ایشان را با دیگر سیاستمداران مقایسه کنیم می‌توانیم بگوییم که سبک زندگی ایشان مطابق سبک زندگی شهید رجایی است و امیدواریم در ایام ریاست جمهوری نیز در همین سطح از زندگی و مردمی بودن باقی بماند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی درباره شفاف شدن اموال و دارایی‌های مسئولان نیز اشاره کرد: به زعم بنده تمامی مسئولان باید اموال و دارایی‌های خود را به قوه قضائیه معرفی کنند تا پس از پایان دوره مسئولیتشان مشخص شود که تغییری در سبک و سطح زندگیشان رخ نداده و اگر این اتفاق رخ دهد می‌توان شاهد اتفاقات خوبی در امر شفافیت باشیم.

انبارلویی در پایان گفت: همانطور که گفته شد مسئولان باید لیست اموال و دارایی‌های خود را به قوه قضائیه معرفی کنند، نمایندگان مجلس هم از این قاعده مستثنی نیستند و باید آنان هم این مسیر را طی کرده و باتوجه به توانایی نظارتی که قانون در اختیار مجلس قرار داده مسئولین دیگر را نیز در جهت معرفی اموال به قوه قضائیه سوق دهد.

انتهای پیام/

نظر شما