شناسهٔ خبر: 49146742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

آرمان شهدا، ملاک کار دولتمردان

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آرمان شهدا باید در فعالیت‌ها و اقدامات دولتمردان معیار و ملاک باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت هفته دولت در جوار مزار مطهر شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد، ضمن تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم گفت: ازخودگذشتگی و شایسته‌سالاری آرمان شهدای ما بود و همه کارگزاران دولت باید تلاش کنند تا سطح زندگی شهروندان ارتقا یابد.

او خاطرنشان کرد: با شهیدان عزیز انقلاب عهد می‌بندیم که تا پای جان، با خدمت به مردم و تلاش برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

او اظهار داشت: امروز طبق رسم هرساله گرد هم آمده‌ایم تا با شهیدان والامقام تجدید میثاق کنیم و از خداوند می‌خواهیم که توفیق دهد تا آرمان‍‌های شهدا را سرلوحه اهداف و برنامه‌های خود قرار دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: شهدای ما بهترین دارایی خود را برای عزت اسلام، دفاع از تمامیت ارضی کشور و وحدت بین آحاد جامعه تقدیم کردند و ما با آن‌ها عهد می‌بندیم که تا پای جان راه آن‌ها را ادامه دهیم.

پس از این جلسه، اعضای شورای اداری استان با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ک

نظر شما