شناسهٔ خبر: 49140999 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست شهرداری خرم‌آباد:

شهرداری خرم‌آباد مشمول هفت میلیارد تومان بخشودگی تامین اجتماعی شد

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: این مجموعه مشمول هفت میلیارد تومان بخشودگی تامین اجتماعی شد که باتوجه به شرایط مالی موجود، قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: این مجموعه مشمول هفت میلیارد تومان بخشودگی تامین اجتماعی شد که باتوجه به شرایط مالی موجود، قابل تقدیر است.

سعید فتوحی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی لرستان افزود: متاسفانه تنگنا‌های شدید مالی در شهرداری، امکان برنامه ریزی بلند مدت را بسیار سخت کرده و تعامل و همکاری اداره کل تامین اجتماعی استان در راستای بخشودگی مبلغ هفت میلیارد تومان از جرائم شهرداری، یک اقدام ارزشمند و قابل تقدیر است.

او تصریح کرد: میزان دریافتی اندک شهرداری خرم آباد بابت مالیات بر ارزش افزوده که یکی از درآمد‌های قابل اتکای شهرداری‌ها است، با دیگر مراکز استان‌ها قابل مقایسه نیست.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: طرح‌های خوبی در بخش‌های عمرانی و ورزش همگانی برای سطح محلات شهر خرم آباد در نظر گرفته شده است که در آینده‌ای نزدیک تشریح و شهروندان از آن‌ها مطلع می‌شوند.

فتوحی اظهار داشت: تعامل دو جانبه بین شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی خدماتی، بی تردید نقش موثری در پیشبرد امور خواهد داشت بنابراین شهرداری برای این مهم آمادگی مذاکره و انعقاد تفاهم نامه با ادارات خدمت رسان را دارد.

انتهای پیام/ر

برچسب‌ها:

نظر شما