شناسهٔ خبر: 49136455 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از ۷ پروژه بخش کشاورزی در کرمانشاه

۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۷۰ نفر در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویزی فر مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : به میمنت این ایام و با همت و تلاش کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه هر ساله ده‌ها طرح در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد و در هفته دولت امسال ۷ طرح بخش کشاورزی شهرستان کرمانشاه، با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۷۰ نفر در دهستان‌های تابعه شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به اینکه اکثر طرح‌های افتتاحی این شهرستان مربوط به بخش آب و خاک است، گفت : از ۷ طرح یادشده ۳ طرح در خصوص سیستم‌های آبیاری تحت فشار، ۲ طرح در خصوص گلخانه و تولید نهال، یک طرح در زمینه سردخانه بالای صـفر درجه سانتیگراد و یک طرح دیگر نیز در خصوص دامداری گوسفند داشتی ۳۰۰ راسی است.

او افزود: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون‌ها تن از ملت خود را همراه دارد. هفته دولت فرصت مناسبی است که دولتمردان گزارش خدمات خود را به مردم ارائه دهند و مردم ایران نیز از زحمات دولتمردان قدردانی کنند و در این فرصت از دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر نیز یادی شده باشد. هفته دولت، یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روز‌های پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است؛ هفته دولت، فرصتى است تا اندکی تأمل کنیم و به آنچه در گذر شتابزده زمان پنهان مانده، نظر افکنیم؛ باید رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهاده، خدمات نادیدنى دولتمردان خدمتگزار و درد آشنا را سپاس گوییم و به همه تلاشگران و زحمتکشان نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران خسته نباشید بگوییم.

انتهای پیام/د

نظر شما