شناسهٔ خبر: 49132121 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیوستن شهریار مغانلو به سپاهان اصفهان

شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی رسماً به سپاهان پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان گفت: شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی رسماً به سپاهان پیوست.

وی افزود: این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های پیکان، پرسپولیس و سانتاکلارا را نیز در کارنامه دارد.

ناظری ادامه داد: در راستای جذب بازیکنان مورد نیاز و سازماندهی تیم فوتبال بر اساس اندیشه‌های فنی محرم نویدکیا و کادر فنی، با نگاه راهبردی در جهت رشد و ارتقاء بازیکنان پرورش یافته مکتب سپاهان پروژه متفاوتی در نقل و انتقالات فوتبال کشور طراحی و برنامه‌ریزی شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان افزود: در مذاکرات مستمر و مؤثر فی‌مابین مدیریت و مسئولان ذیربط باشگاه با مدیران باشگاه سانتاکلارا با عنایت به قرارداد شهریار مغانلو تا پایان فصل ورزشی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با باشگاه فوق الذکر و درخواست محرم نویدکیا، کادر فنی و همچنین باقی ماندن یک ساله قرارداد محمد محبی با سپاهان، مذاکرات رسمی و برنامه‌ریزی شده طرفین آغاز شد و پیشنهاد صدور رضایت‌نامه به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار از طرف مسئولان باشگاه سانتاکلارا اعلام گردید.

وی اضافه کرد: در مسیر بررسی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با درخواست فنی باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی روبه‌رو و پس از بررسی‌های لازم و تأیید سرمربی و کادر فنی، یک پروژه چهارجانبه فی‌مابین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه سانتاکلارا پرتغال، شهریار مغانلو و محمد محبی فراهم و در اجرای این امر بدون نقل و انتقال هیچ گونه وجهی این موضوع به توافق قطعی چهار جانبه رسید و شهریار مغانلو به مدت ۳ سال به جمع طلایی‌پوشان پیوست تا در مسیر بازی‌های باشگاهی ایران و آسیا ظرفیت‌های ارزشمند و برتری خویش را به منصه ظهور برساند.

ناظری تاکید کرد: این پروژه انتقال از دو ماه قبل آغاز و در طول این مدت با پیگیری‌های انجام شده مراحل حقوقی، اداری، ورزشی و بین‌المللی آن انجام و امروز با پایان یافتن این مراحل موضوع رسماً اعلام می‌گردد.

مغانلو که فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس درخشان ظاهر شد می‌تواند بزرگ‌ترین صید نقل و انتقالاتی لیگ بیست و یکم لقب بگیرد.

این مهاجم تنومند فصل گذشته تنها با یک فصل بازی در پرسپولیس موفق شد هشت گل به ثمر برساند و تأثیر مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

شهریار قبلاً با بازی در تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و بعد از درخشش خیره کننده در این تیم به لیگ پرتغال و تیم سانتاکلارا رفت.

پیش از باشگاه سانتاکلارا نیز در بیانیه خود از حضور مغانلو در سپاهان خبر داد.

منبع:مهر

انتهای پیام

نظر شما