شناسهٔ خبر: 49120874 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مصدوم حادثه آتش‌سوزی هایقر فیروزآباد جان باخت

مصدوم حادثه آتش سوزی مردادماه منابع طبیعی هایقر فیروزآباد با ۶۴ درصد سوختگی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) صدرای شیراز جان باخت. مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در پیامی به‌ای مناسبت نوشت: خبر شهادت چهارمین مدافع طبیعت، شهید جهانبخش بهزادی، در اثر شدت جراحات آتش‌سوزی کوه‌های هایقر شهرستان فیروزآباد، موجبات تألم و تاثر اینجانب و همکاران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس  اعلام کرد: مصدوم حادثه آتش سوزی مردادماه منابع طبیعی هایقر فیروزآباد با ۶۴ درصد سوختگی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) صدرای شیراز جان باخت.

مراسم تشییع و تدفین این شهید امروز چهارشنبه سوم شهریور ساعت ۱۸ در قطعه شهداء بهشت زهرا شهر فیروزآباد برگزار می‌شود.

آتش ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ به جان طبیعت زیبای تنگه هایقر فیروزآباد افتاد و بعد از تلاش حدود ۴۸ ساعته ۱۳ مردادماه مهار شد، اما در این حادثه چهار نفر از مدافعان طبیعت از طایفه بهزادی به شهادت رسیدند.

در این حادثه تلخ حامد، ناصر و رضا بهزادی برای دفاع از محیط زیست منطقه آسمانی شدند و چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۰، مصدوم این رخداد جهانبخش بهزادی نیز بعد از تحمل ۲۰ روز مصدومیت و سوختگی به این مدافعان طبیعت پیوست.

بیشتر بخوانید:

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در پیامی به‌ای مناسبت نوشت: خبر شهادت چهارمین مدافع طبیعت، شهید جهانبخش بهزادی، در اثر شدت جراحات آتش‌سوزی کوه‌های هایقر شهرستان فیروزآباد، موجبات تألم و تاثر اینجانب و همکاران شد.

عبدالحسن صمدنژاد در این پیام افزوده است: ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار بهزادی و فامیل‌های وابسته و آرزوی صبر و آرامش برای آنها، این وداع آزادمرد عرصه‌های طبیعی را به دوستداران و مدافعان منابع طبیعی و محیط زیست استان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. انشااله که روح پر فتوح این چهار شهید و شهدای دیگر طبیعت استان، در محضر آقا امام زمان (عج) و شهدای کربلا محشور شوند.

انتهای پیام/ 

نظر شما