شناسهٔ خبر: 49113680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از ۱۲ طرح در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

در نخستین روز هفته دولت، بهره برداری از ۱۲ طرح در مناطق مختلف آذربایجان شرقی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یک باب مدرسه یک کلاسه در روستای داشکسن و یک مدرسه پنج کلاسه در روستای آقابابا با هزینه ۲۰ میلیارد ریال و برق رسانی به روستای داشکسن و روشنایی یک خیابان در شهر خاروانا با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ورزقان به بهره برداری رسید.

در شهرستان هریس، طرح زیرسازی، جدول گذاری وآسفالت معابر روستای نمرور با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال و کانال آبیاری مزارع روستای گوراوان برای آبیاری ۱۲۰ هکتار از اراضی پایاب این کانال با هزینه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

زیرسازی و جدول گذاری وآسفالت روستای نانسا و گلخانه صیفی جات به مساحت ۳ هزار متر مربع با اشتغال زایی ۱۸ نفر در روستای النجق طرح‌هایی بود که با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال در عجب شیر افتتاح شد.

در شهرستان بستان آباد از طرح آسفالت ریزی و جدول گذاری روستای شیرین بلاغ با دو میلیارد ریال و طرح ارتقاء پهنای باند مخابراتی شهر بستان آباد و روستا‌های انباردان و گرگان با هزینه ۱۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

در مرند هم کارگاه تولید مجسمه‌های فلزی و کارگاه ساخت اکسل تریلر و کامیون در مجموع با سرمایه گذاری ۱۳ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما