شناسهٔ خبر: 49112982 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ضرغامی می‌تواند وزارت گردشگری را پول‌ساز کند

اقتصاد ایران: نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: ضرغامی توانایی آن را دارد که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تبدیل به یک وزارتخانه پولساز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلال رشیدی‌کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر مجلس، در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: ضرغامی به خوبی از مشکلات حوزه گردشگری آگاه است و برنامه‌های جدی در این زمینه دارد.

وی بیان کرد: ضرغامی می‌تواند در این عرصه تحول ایجاد کند، چرا که ثابت کرده فردی تحول‌گرا است و توانایی هماهنگی دستگاه‌های مختلف را دارد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرغامی فردی سالم و پاکدست است و تحت فشار، تصمیم نمی‌گیرد، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اشراف کامل به حوزه تبلیغات دارد و این مسئله لازمه کار فرهنگی است.

رشیدی‌کوچی افزود: ضرغامی ارتباط خوبی با جوانان دارد و در فضای مجازی پاسخ نظرات آنان را می‌دهد. ضرغامی می‌تواند تهدیدات تاریخ مصرف گذشته در حوزه وزارتخانه مذکور را از بین ببرد و آن را به فرصت تبدیل کند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس خاطرنشان کرد: ضرغامی با اجرای دقیق برنامه‌های خود می‌تواند بر حل مشکلات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فائق بیاید و توانایی آن را دارد که این وزارتخانه را مانند وزارت نفت به یک وزارتخانه پول‌ساز تبدیل کند.

برچسب‌ها:

نظر شما