شناسهٔ خبر: 49112256 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احمدی بیغش در مخالفت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی:

هیچ ارتباطی با سابقه و تخصص ضرغامی با وزرات میراث فرهنگی را ندارد

عضو فراکسیون ورزش مجلس به دلایل توضیحات خود با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود احمدی‌بی‌غش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: بنابر رسالت قانون اساسی و به استناد به موارد مستند مخالفت جدی خود را با وزارت ضرغامی اعلام می‌کنم. آقای ضرغامی هر چه گشتیم هیچ ارتباطی با سابقه و تخصص شما با این وزراتخانه ندیدیم.

وی خطاب به وزیر پیشنهادی گردشگری افزود: شما وجاهت ملی و اعتبار بین‎‌المللی ندارید، تردیدی ندارم اگر در سطح وزارت‎خانه قرار بگیرید حوزه گردشگری از هم فرو می‌‎پاشد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیسی معرفی برخی وزرای پیشنهادی توهین به مجلس نیست؟ از رئیسی می‌پرسم کدام وزیر خروجی سایت معرفی مدیرانِ شما بوده است؟

احمدی بیغش بیان کرد: آقای ضرغامی طبق اطلاع ما شما به عنوان مدعی ریاست جمهوری حتی رئیسی را قبول نداشته و در ایام انتخابات یک بار دعوت زحمت کشان ستاد ایشان جهت سخنرانی در تهران را نپذیرفتید.

وی در ادامه بیان کرد: مخالفتم با استناد به موارد مستند و تحلیل و ارزیابی واقع بینانه است. هر چه گشتم و با بزرگان و صاحب نظران مشورت داشتم سر سوزنی، سوابق، تجربیات و تحصیلات و عملکرد گذشته شما تناسبی با وزارت میراث فرهنگی ندارد؛ به طوری که برخی از ما نمایندگان مجلس در عجب ماندیم که آقای رئیسی شما را مبتنی بر چه فاکتور‌هایی برای این وزارتخانه معرفی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما