شناسهٔ خبر: 49110942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

فاینیزا: برای تکرار قهرمانی راه زیادی در پیش داریمقهرمانی نوجوانان جهان - تهران

صاحب‌خبر -

وینچنزو فاینیزا سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایتالیا برد مقابل برزیل را ساده ندانست و تاکید کرد که تیمش برای تکرار قهرمانی دوره قبل راه زیادی درپیش دارد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم نوجوانان ایتالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی ایران را با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل برزیل آغاز کرد تا خط و نشان معناداری برای حریفان بکشد.

وینچنزو فاینیزا سرمربی ایتالیا بعد از برد آسان تیمش مقابل یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها در واکنش به این‌که آیا تیمش را برای تکرار قهرمانی راهی ایران کرده است، گفت: رسیدن به پیروزی مقابل برزیل خیلی هم ساده نبود. هنوز راه بسیار سختی در پیش داریم. باید سخت تلاش کنیم تا دوباره قهرمانی دوره گذشته (سال 2019 تونس) را تکرار کنیم.

او میزبانی ایران را هم این‌طور ارزیابی کرد: همه چیز عالی است. ازهتل گرفته تا دیگر امکاناتی که در اختیار تیم هاست.

فاینیزا درباره سطح برگزاری رقابت‌ها هم گفت: هیچ‌قضاوتی در این خصوص نمی‌توانم داشته باشم چون هنوز همه بازی‌ها را ندیده‌ام. اما ظاهرا ایران تیم بسیار قوی است.

او در پاسخ به این که چرا از متئو استافورینی کاپیتان تیمش در بازی مقابل برزیل استفاده نکرد هم گفت: برزیل بازی کاپیتان تیم ما را آنالیز کرده بود به همین دلیل از استافورینی استفاده نکردیم.

متئو استافورینی کاپیتان تیم ملی ایتالیا بعد از کسب اولین پیروزی تیمش گفت: تلاش می کنیم مثل قبل بازی کنیم تا بتوانیم دوباره قهرمانی را تکرار کنیم.

نظر شما