شناسهٔ خبر: 49104383 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دکتر زالی خبر داد

افزایش ۶۵۰۰ دُز تزریق واکسن با همکاری فرهنگسرا‌های تهران

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: با همکاری فرهنگسرا‌های تهران روزانه تا ۶۵۰۰ دُز افزایش تزریق واکسن کرونا در تهران خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا زالی امروز در مراسم افتتاحیه صد و پانزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای خاوران، افزود: ظرفیت روزانه تزریق مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگسرای خاوران حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تزریق است.
وی مردمی بودن این مرکز را مهمترین ویژگی آن ذکر کرد و گفت: نیرو‌های این مرکز تحت نظر مراکز بهداشتی آموزش دیده اند و نیرو‌های مردمی تزریقات را با نظارت مسئولان شبکه بهداشت انجام می‌دهند.
دکتر زالی در ادامه به همکاری خوب بسیج و سپاه و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۰ هزار نماهنگ در شکل‌های متفاوت توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تهیه شده است همچنین توانایی تولید ۱۵ میلیون ماسک در ماه از توانمندی‌های این سازمان است. 
 وی همچنین از راه اندازی دو مجموعه جدید تزریق واکسیناسیون در مجموعه فرهنگسر‌های تهران در هفته آینده خبر داد و گفت: میزان واکسیناسیون در تهران از چهار میلیون دز عبور کرده است که از این تعداد حدود یک میلیون و ۷۵ هزار نفر، دُز دوم واکسن را هم دریافت کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز با اشاره به اینکه مرکز واکسیناسیون خاوران اولین مرکز مردمی برای واکسیناسیون است، گفت: ما تمام امکانات خود را در اختیار ستاد مقابه با کرونا گذاشته ایم و با کمک بسیج مردمی همانطور که در دوران دفاع مقدس با اتحاد و همدلی پیروز شدیم پیروز این میدان هم خواهیم بود.
وی افزود: در هیئت‌های عزاداری که در فضای باز مراسم برگزار کرده و می‌کنند زیرساخت‌های بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده داده شد که در ادامه مقابله با کرونا و همکاری با ستاد انجام شده است.
 
 

برچسب‌ها:

نظر شما