شناسهٔ خبر: 49101773 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تخریب ۳۰ ویلا و ۲۵ استخر هزار میلیاردی در البرز

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام آزادسازی ۲۳۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این حوزه قضایی گفت که ارزش این اراضی بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام آزادسازی ۲۳۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این حوزه قضایی گفت که ارزش این اراضی بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

شاپور صفری در تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه قضایی برای مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز بیان کرد: یکی از برنامه های محوری انجام شده در چهارباغ در راستای اجرای مصوبات «قرارگاه قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی استان البرز»، رصد دقیق کاربری ها و دستورات قضایی فوری برای مقابله با تغییرات غیرمجاز کاربری است.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: در این راستا ۲۱۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری در روستای «رمنده» این شهرستان در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری ها و باغ‌ها آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه ارزش اراضی آزادسازی شده در «رمنده» بیش از پنج هزار میلیارد تومان بوده متذکر شد: در این عملیات ۱۵۰ مورد دیوارکشی، پنج مورد بنای در حال ساخت، پنج مورد آلاچیق، پنج مورد استخر، پنج مورد محوطه سازی و ۱۰۰مورد دپوی مصالح قلع و قمع و ۲۱۰ هکتار به وضعیت سابق اعاده شد.

صفری همچنین با اعلام آزدسازی ۲۰ هکتار دیگر در بخش مرکزی چهارباغ گفت: در اقدام دیگر نیز ۴۰مورد چاردیواری، ۲۵ مورد بنای نیمه ساز، ۲۰مورد استخر که مجموعا دارای ارزش یک هزار میلیارد تومانی بودند آزادسازی شد.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما