شناسهٔ خبر: 49097209 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در جریان تذکر آیین‌نامه‌ای مطرح شد؛

رضایی: دلالی برای اخذ رأی در شأن دولت رئیسی و مجلس انقلابی نیست/ نیکزاد: غیر از وزاری پیشنهادی و یک نفر همراه کسی را به مجلس راه ندادیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دلالی برای اخذ رأی اعتماد بیان کرد: این کارها به دولت آقای روحانی می‌خورد و در شأن دولت آقای رئیسی و مجلس انقلابی نیست که برخی دلالی رأی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم رضایی در صحن علنی مجلس در تذکر آیین نامه داخلی مجلس، ضمن اشاره به افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر، اظهار کرد: تذکر من درباره ماده ۲۲،۲۰۲،۲۰۴ آیین نامه داخلی مجلس است. شاهد بودیم که افرادی صحبت کردند که مخالف نبودند بلکه موافق بودند و تمجید می‌کردند و این موضوع موجب ایجاد شائبه می‌شود و در شأن مجلس انقلابی نیست و از شأن نمایندگان به دور است.

وی با بیان اینکه این روزها به آیین نامه داخلی مجلس پایبند نبودیم، افزود: وقت مجلس، بیت‌المال است و برای تمام مردم است. گزارش کمیسیون‌ها باید مربوط به سوابق و برنامه‌ها باشد اما متاسفانه برخی از سخنگوها تحلیل شخصی ارائه می‌دهند.

رضایی با اشاره به دلالی برای اخذ رأی اعتماد نیز بیان کرد: این کارها به دولت آقای روحانی می‌خورد و در شأن دولت آقای رئیسی و مجلس انقلابی نیست که برخی دلالی رأی کنند.

علی نیکزاد نیز در پاسخ به تذکر رضایی گفت: دوستان نظر شخصی را اعلام نمی‌کنند. غیر از وزاری پیشنهادی و یک نفر همراه کسی را به مجلس راه نداده‌ایم. حالا از بیرون کسی می‌خواهد رایزنی کند به خودش مربوط است. مجلس در این خصوص بسیار خوب عمل کرده است.

نظر شما