شناسهٔ خبر: 49093909 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکریم از پزشکان بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب

پزشکان بیمارستان شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب به مناسبت روز پزشک توسط فرماندار و رییس شبکه بهداشت درمان سرپل ذهاب تکریم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب در حاشیه دیدار با پزشکان بیمارستان شهدای سرپل ذهاب گفت: جامعه درمانی شهرستان در بحران بیماری کرونا به خوبی توانستند خدمات درمانی شایسته ای به بیماران آسیب پذیر ارائه نمایند که باید قدردان این حضور و این تلاش خالصانه باشیم.

او افزود: خدمات پزشکان در ایام شیوع کرونا با شرایط قرمز و بحرانی بر کسی پوشیده نیست و این خدمات مدافعان سلامت که سلامتی آن ها را به خطر انداخته و شهدای بسیاری را در این عرصه تقدیم کردند قابل ستایش و قدردانی است.

خدمت شجاعانه شبانه روزی کادر درمان

شهرام روشنی نژاد رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز در ادامه گفت: کادر بهداشت و درمان بدون منت خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارایه می‌دهند و شبانه روز برای برگشت و حفظ و سلامتی بیماران کرونایی شجاعانه خدمت می کنند.

او افزود: پزشکان و کادر درمان با تاسی از پرستار دشت کربلا توانستند در درمان و بهبود بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان که آسیب زیادی برجای گذاشت بهترین عملکرد را ثبت کرده و تعهد و مسئولیت پذیری و مهربانی خود را در آن شرایط سخت به منصه ظهور بگذارند.

روشنی نژاد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تاکید کرد و بیان داشت : اگر همکاری و همراهی مردم در امر ماسک زدن و عمل به هشدارهای بهداشتی به صورت جدی و مستمر ادامه داشته باشد قطعا خواهیم توانست بر ویروس کرونا سریعتر غلبه کنیم.

گفتنی است :سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

نظر شما