شناسهٔ خبر: 49089328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار سلامی:

دولت جدید اهتمام ویژه‌ای درخصوص مشکلات آب اصفهان دارد

نشست فرمانده کل سپاه بامسئولان مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از فعالیت‌های ویژه مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان اظهار داشت: امربه معروف بسیار مهم و با ارزش است و باید با برنامه ودقت انجام شود وباید شیرینی امربه معروف و نهی ازمنکررا که همان ترویج زندگی بهتر درکنارعاقبت به خیری است را به مردم نشان دادوچشاند تااین فریضه ترویج پیدا کند.

او در ادامه افزود: مساجد نقطه اتکا و پایگاه همه کار‌های نیک است و هرآنچه فعالیت‌های اجتماعی وحضور بیشتر جوانان و مردم باشد امنیت اجتماعی بیشتری را شاهد خواهیم بود که باید مورد توجه قرارگیرد.

سردار سلامی به مشکلات آب اشاره و اظهار داشت: دولت جدید اهتمام ویژه‌ای درخصوص مشکلات آب اصفهان داردویقینا دراین موضوع برنامه‌های خوبی را انجام خواهد داد وما هم درهر جایی که منافع مردم باشد با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط آمادگی همکاری و کمک داریم وقبلا هم انجام داده ایم.

در این نشست سردار استکی رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان به فعالیت‌های گسترده مجمع اشاره واظهار داشت: مجمع درابعادمختلف آب ومحیط زیست، سلامتی وبهداشت فرهنگی و اعتقادی وفضای مجازی ورود پیدا کرده است و درهمین راستا تفاهم نامه‌هایی باسازمان بازرسی و دانشگاه و سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ونیروی انتظامی دارد وامربه معروف را در میدان به منصه ظهور گذاشته است.

وی تصریح کرد: همکاری با دانشگاه علوم پزشکی وبازرسی اصناف درزمینه مبارزه با کرونا که حاصل آ ن را می‌توان به۱۲۰هزاربازرسی وسرکشی باحضوربیش از ۵۰۰ ناظرنام برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق زاده ریاست قرارگاه مهروامید مساجد در ادامه این نشست به ۵ قرار گاه مجمع و فعالیت‌های قرارگاه مهروامید مساجد اشاره وافزود: در قرارگاه مهروامید مساجد مبارزه با آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد که در این راستا همکاری‌های خوبی باقوه قضاییه و سپاه و ناجا داشته که افتتاح دفترصلح وسازش در مسجد وطرح سلمان محمدی صلی الله وعلیه وآله دربیش از۴۰منطقه گردشگری و قرارگاه ناظران سلامت بمنظور کمک مومنانه و نظارت بهداشتی وسرکشی‌های ویژه و وفضای مجازی از جمله فعالیت‌های این قرارگاه‌ها می‌باشد.

جانشین مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان بیان داشت: درخواست ما ورود سپاه به رفع مشکل آب وزاینده رود و ساماندهی و تسریع درپروژ‌های آب رسانی می‌باشد که این نهاد مقدس می‌تواند کار‌های ارزنده‌ای را در این خصوص انجام دهد و یقینا نقش موثر سپاه در بعضی استان‌ها در این زمینه‌ها شاهد برطرف شدن مشکلات مردم شده است و درخواست دوم ما حضور گسترده و میدانی مردم و نیرو‌های بسیج در تمام ابعاد امربه معروف و نهی ازمنکر می‌باشد که بسیار راهگشاست.

انتهای پیام/ی

نظر شما