شناسهٔ خبر: 49084852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار آذربایجان غربی:

استان نیازمند اختصاص سهمیه بیشتری از واکسن کروناست

استاندار آذربایجان غربی گفت: پیگیر افزایش سهمیه استان در خصوص واکسن کرونا هستیم و موارد لازم را در این خصوص با جدیت دنبال می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد مهدی شهریاری استاندار که در ستاد استانی مبارزه با کرونا سخن می‌گفت با تاکید بر پیگیری‌های لازم برای افزایش سهمیه واکسن کرونا گفت: آذربایجان‌غربی به علت وجود تردد‌های مرزی و وجود صد‌ها جانباز شیمیایی در شهرستان سردشت بیشتر در معرض آسیب‌های احتمالی ویروس کروناست.

شهریاری با اشاره به واکسیناسیون تدریجی گروه‌های مختلف شغلی نیز گفت: وجود بیش از پنج هزار نانوایی و ارائه خدمات روزانه به مردم، تسریع در واکسیناسیون این گروه شغلی را اولویت میبخشد.

استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت روز پزشک ، از تلاش پزشکان و کادر درمانی در درمان بیماران قدردانی کرد و گفت: جامعه پزشکان و کادر درمانی همانگونه که در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند امروز نیز در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردند.

شهریاری ادامه داد: مردم ایران اسلامی قدردان زحمات پزشکان و کادر درمانی هستند و تلاش و زحمات آنان را در مقابله با بیماری کرونا و درمان بیماران از یاد نخواهند برد.

وی با اشاره به تجربیات کسب شده در دوران شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف دنیا، گفت: شیوع بیماری کرونا در جامعه سبب شده به این نتیجه برسیم که تغییر در سبک و روشهای زندگی ضروری است و تنها راه مبارزه با بیماری کرونا افزایش واکیسناسیون افراد جامعه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت تامین واکسن مورد نیاز جامعه است، افزود: دولت در این راستا قصد دارد در کنار تولید واکسن داخلی و واردات واکسن تا پایان آبان ماه ۶۰ درصد افراد واجد شرایط را واکسینه کند.

در پایان جلسه به مناسبت روز پزشک از شماری از پزشکان نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما