شناسهٔ خبر: 49078170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعطیلی فعالیت باشگاه‌های ورزشی فارس/ رصد باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: تا زمان پایدار بودن وضعیت قرمز در استان تنها ۱۳ رشته روباز مجوز فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن سالاری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در استان، گفت: تا ادامه دار بودن این وضعیت باشگاه‌های ورزشی و فعالیت‌های ورزشی در فضای سرپوشیده در فارس مجوز فعالیت ندارند.

او افزود: بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان در وضعیت قرمز تنها رشته‌های تنیس، تیراندازی با اهداف پروازی، تیرو کمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی (بجزدراگون بوت)، کوهنوردی، گلف، موتورسواری و اتومبیل رانی، دوچرخه سواری و استخر‌های روباز مجوز فعالیت دارند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس افزود: از زمان آغاز شیوع کرونا جامعه ورزش و باشگاه‌های ورزشی بیشترین همکاری را با ستاد ملی کرونا داشته اند و حتی در تعطیلی باشگاه‌ها نیز پیشگام بوده اند که در این مدت ضرر‌های زیادی هم متحمل شده اند، اما سلامت مردم و جامعه اولویت همه ماست و هم اکنون نیز باید همه دست به دست هم دهیم تا با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی این ویروس منحوس را شکست دهیم.

سالاری ادامه داد: بازرسان هیات پزشکی ورزشی فارس نیز به صورت منظم باشگاه‌های ورزشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی را زیر نظر دارند و به ما گزارش می‌دهند و با متخلفان برابر قاون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما