شناسهٔ خبر: 49072519 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

دومین نشست هماهنگی با محوریت ” اعمال قوانین سختگیرانه بهداشتی” برگزار شدقهرمانی نوجوانان جهان - تهران؛

صاحب‌خبر -

نشست هماهنگی کمیته برگزاری هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان عصر روز گذشته در سالن رازی هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از ورود همه عوامل برگزاری مسابقات به ایران، نشست کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به ریاست دکتر داورزنی و با حضور مسئولان کمیته‌های برگزاری، کنترل و دیگر اعضا برگزار شد.

دکتر داورزنی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان گفت: میزبانی در این شرایط بسیار دشوار است اما از گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال ممنونم که به ما اعتماد کرد و میزبانی این رقابتها را به ایران سپرد.

رییس فدراسیون والیبال ادامه داد: امیدوارم کرونا هر چه سریعتر از بین برود و دوباره در کنار هم والیبال تماشا کنیم.

در این دیدار همه اعضای کمیته کنترل و کمیته برگزاری به یکدیگر معرفی شدند. رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و پای بندی به قوانین سختگیرانه حباب آزادی از محورهای اصلی این جلسه بود. معرفی رابط بهداشتی تیم ها، برخورد با تیم های متخلف در امور بهداشتی و … از دیگر مباحث مطرح شده بود.

در پایان این نشست ژچف گزارشی از بازدیدش از دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون،هتل و شرایط میزبانی ارائه کرد. وی امکانات ایران را استاندارد و فراتر از انتظار توصیف کرد.

نظر شما