شناسهٔ خبر: 49069298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه انتخابات شورای ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک تا اختتامیه توکیو

زهرا نعمتی، پارالمپین پرافتخار کشورمان برای شرکت در انتخابات شورای ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک توکیو حضور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما؛ انتخابات شورای ورزشکاران IPC در زمره مهم‌ترین انتخابات این کمیته به شمار می‌رود و کمیته بین المللی پارالمپیک پس از بررسی صلاحیت صد‌ها ورزشکار متقاضی از کشور‌های مختلف، در نهایت ۲۲ ورزشکار را حائز شرایط شرکت در این انتخابات دانست که از میان آن‌ها نام زهرا نعمتی، ملی پوش تیم تیراندازی با کمان کشورمان، به عنوان نماینده ایران به چشم می‌خورد.
وی با توجه به سوابق و افتخارات کسب شده و نیز پس از پشت سر گذاشتن یک مرحله مصاحبه آنلاین که از سوی IPC با وی انجام شد، به عنوان یکی از کاندیدا‌ها معرفی گردید.
انتخابات کمیته ورزشکاران IPC در جریان برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ از ۲۸ مرداد در دهکده‌ی بازی‌ها با قرار دادن دو صندوق رأی گیری در رستوران آغاز شد و تا ۱۲ شهریور قبل از اختتامیه بازی‌ها ادامه خواهد داشت.
فقط ورزشکاران حق رأی دارند و از میان ۲۲ ورزشکار معرفی شده در نهایت ۶ نفر به عنوان اعضای جدید شورای ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک توسط سایر ورزشکاران انتخاب می‌شوند.

نظر شما