شناسهٔ خبر: 49065451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاداش میلیون‌ها دلاری آمریکا برای اطلاعات درباره فرمانده حزب‌الله

سازمان آمریکاییِ پاداش برای عدالت در توئیتی اعلام کرد به کسانی که اطلاعاتی درباره یکی از فرماندهان حزب‌الله بدهند، میلیون‌ها دلار جایزه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، سازمان آمریکاییِ «پاداش برای عدالت» در حساب توئیتری خود با منتشر کردن عکسی غیر واضح مدعی شد او «خلیل یوسف حرب»، یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان و از مشاوران نزدیک «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان است.

این سازمان در ادامه اعلام کرد: «خلیل یوسف حتی در یمن نیز فعالیت دارد و او مسئول برخی از عملیات‌هایی است که در خاورمیانه انجام می‌شود.»

در ادامه این پست توئیتری، این سازمان آمریکایی از کاربرانی که این فرمانده حزب‌الله را می‌شناسند خواسته است اطلاعات را در اختیارش بگذارند و میلیون‌ها دلار پاداش دریافت کنند!

این درحالی است که سید حسن نصرالله در جدیدترین سخنرانی خود اعلام کرد: «کسی که نبرد‌ها را علیه مقاومت در لبنان هدایت می‌کند سفارت آمریکا و سفرای آن هستند و آن‌ها ده‌ها میلیارد هزینه کردند تا از مقاومت سیاه‌نمایی کنند، ولی شکست خوردند.»

سید حسن نصرالله اعلام کرد «سفارت آمریکا و سفیران پی‌درپی آن از سال ۲۰۰۵ در حال جنگ (علیه محور مقاومت) هستند و شکست خوردند. سفارت آمریکا چه با رسانه و چه با کمک مالی هرکاری انجام داده است، با شکست روبه‌رو شده است.»

انتهای پیام/

نظر شما