شناسهٔ خبر: 49045796 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولید ابر پرچم های مذهبی در خمین

ابرپرچم های مذهبی با همت هنرمند خمینی در استان مرکزی تولید می شود.

صاحب‌خبر -

تولید ابر پرچم های مذهبی در خمینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان مرکزی؛ هنرمند خوش ذوق اهل خمین با تولید بیرق ها و ابر پرچم های مزین به نام اهل بیت (ع) عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان می دهد.

آقای یغمائیان هنرمند تحریر گر پرچم اهل شهرستان خمین با گذر از سختی های فراوان و با پشتکار درکنار خانواده توانسته هر ساله ابرپرچم های محرمی شهرها ، هیات مذهبی استان های مختلف و کشورهای اسلامی را تولید کند .
وی محبت اهل بیت را راز موفقیت خود دانسته و می گوید : 14 سالی است که کار درشت نویسی بر بیرق های عزای ابا عبدلله الحسین (ع) را انجام می دهد .
این هنرمند برگزیده استان مرکزی در ابتدا کار را از منزل خود آغاز کرد و از سال گذشته با کمک مدیر عامل کارخانه پرشین نوین پرچم خمین در یکی از کارگاه های متروکه توانست هنر خود را رونق بخشد .
هر ساله300 ابر پرچم درکارگاه کوچک او که بیشتر شبیه خیمه گاه حسینی است تولید می شود .
تولید پرچم بزرگ اربعین حسینی ، پرچم عزای سردار قاسم سلیمانی ، انواع بیرق های مزین به نام اهل بیت و ابر پرچم های مناسبتی تنها گوشه ای از افتخارات اوست .
فاطمه یغماییان دختر این خانواده که طراح پرچم های کارگاه تولیدی است گفت : شور و اشتیاق مردم در محرم امسال دوچندان شده و هر روز سفارشات بسیاری از نقاط مختلف ایران به دستمان می رسد .
وی ادامه داد : اعضای این خانواده 4 نفره در این روزها برای تحویل به موقع سفارشات عزاداران 24 ساعته مشغول فعالیتند.

<div id="video-display-embed-code_6878177"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3198678/6878177?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما