شناسهٔ خبر: 49040415 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جنایت جدید صهیونیست‌ها در حق مردم فلسطین

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

منابع خبری از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، جنگنده های رژیم اشغالگر صهیونیستی به اهدافی در شمال نوار غزه حمله کردند. قایق‌های جنگی این رژیم نیز به سمت قایق‌های ماهیگیران فلسطینی در سواحل بیت لاهیا، شمال نوار غزه، حمله کردند.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: جنگنده های اسرائیلی مواضع گروه‌های فلسطینی را در مناطق مختلفی از غزه هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه، پس از ارزیابی اوضاع امنیتی مقرر شد نیروهایمان را در نزدیک نوار غزه تقویت کنیم؛ گفت: چهار مرکز وابسته به حماس را در غزه بمباران کردیم.

همچنین؛ رسانه‌های عبری خبر دادند، در پی شلیک گلوله از نوار غزه، ساختمانی در شهرک صهیونیست نشین سدیروت آسیب دید.

<div id="video-display-embed-code_6877172"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3198549/6877172?width=350&height=250"></script></div>

پایگاه خبری صابرین نیوز نیز با انتشار ویدئویی از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه خبر داد.

فوزی برهوم سخنگوی حماس تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست با بمباران مواضع مقاومت در پی آنند تا شکست‌ها و ناکامی‌هایی را که در برابر صبر مردم و مقاومت قهرمان ما نصیبشان شد، مخفی نگه دارند.

پیشتر؛ بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حوادث دیروز نوار غزه را خطرناک خواند و اظهار داشت که به این اتفاقات پاسخ داده خواهد شد.

منابع خبری روز سه شنبه گزارش دادند، نظامیان صهیونیست با تیراندازی به سمت تظاهرکنندگان فلسطینی که در آن سوی دیوار حائل سرزمین‌های اشغالی از نواره غزه، تجمع کرده بودند، ۴۱ نفر از آن‌ها از جمله ۱۰ کودک را زخمی کردند.

<div id="video-display-embed-code_6877171"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3198549/6877171?width=350&height=250"></script></div>

بر اساس گزارش وزارت بهداشت غزه، دو نفر از زخمی‌ها از جمله یک جوان ۱۳ ساله که از ناحیه سر به شدت آسیب دیده است، در وضعیت بحرانی به سر می‌برند. همچنین؛ بنا بر اعلام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، هزاران نفر در این تظاهرات شرکت کردند.

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری با جوانان فلسطینی
در توئیتر تصویر منتشر شده است که در آن تعدادی از فلسطینی‌های معترض با دست خالی با نظامیان رژیم صهیونیستی که از دریچه دیوار مرزی غزه به سمت آن‌ها در حال تیراندازی هستند، مقابله می‌کنند. در ادامه تصویر، یکی از فلسطینی‌ها با سلاح کلت به سمت مزدوران صهیونیست شلیک می‌کند.


حساب توئیتری کانفلیکت نیوز دقایقی پیش نوشت: در اثر این درگیری یک نظامی اسرائیلی به شدت زخمی شده است

 

نظر شما