شناسهٔ خبر: 49039386 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ساعت طرح ترافیک در تهران از اول شهریور 1400 تغییر می کند

از ابتدای روز دوشنبه یکم شهریور ماه 1400، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ خواهد بود.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ همزمان با تغییر ساعات کاری کارکنان ادارات و سازمان های دولتی تهران، از ابتدای شهریورماه و شروع ساعات کاری از۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از تاریخ مذکور از ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا خواهد شد.

با استناد به شصت و هشتمین صورتجلسه شورای حمل و نقل و ترافیک پایتخت و نیز با توجه به بازگشت ساعت کاری ادارات و سازمان ها به ساعت:۷:۳۰ تا۱۴:۳۰، از ابتدای شهریور ماه، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ خواهد بود.

برپایه این اعلام، در این تغییر زمانی، شهروندان می توانند یک خروج رایگان پس از ساعت ۱۴:۳۰ از این ۲ محدوده داشته باشند، همچنین ساکنین محترم طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا هم خواهند توانست پس از ساعت ۱۴:۳۰ به این ۲ محدوده، یک ورود رایگان داشته باشند.

به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود.

اعلام معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران حاکی‌ست: این تصمیم همزمان با ابلاغیه استانداری تهران مبنی بر شروع ساعت کاری ادارات و سازمان ها از ابتدای شهریور ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و برای تسهیل در تردد شهروندان اخذ و اجرا خواهد گردید.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

 

ممنوعیت‌های تردد در جاده ها یک هفته دیگر ادامه دارد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های سراسری تردد در کشور تمام نشده و تا هفته آینده ادامه دارد.

 

ادارات بانک‌ها و اصناف استان تهران از یکشنبه شروع به کار می کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران: طبق بخشنامه اعلامی قبلی ادارات، اصناف و بانک‌های استان تهران از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل هستند.

بنابر این اولین روز کاری یکشنبه خواهد بود و شنبه نیز بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا جزو تعطیلات کرونایی محسوب می‌شود.

 

ساعت کار ادارات از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تغییر پیدا کرد

معاون توسعه منابع استاندار تهران: ساعات کاری ادارات که برای صرفه‌جویی در مصرف برق و بر اساس ابلاغ وزارت کشور از ۷ تا ۱۳ اعلام شده بود، از نخستین روز شهریورماه به ۳۰: ۷ تا ۳۰ :۱۴ تغییر پیدا می‌کند.

تعطیلی ادارات استان تهران در روزهای پنجشنبه نیز به حالت اول بر می‌گردد و روزهای پنجشنبه از اول شهریور ماه تعطیل نیست.

طرح ترافیک ساعت طرح ترافیک طرح ترافیک جدید طرح ترافیک 1400 ساعت کار بانک ها طرح ترافیک از اول شهریور ممنوعیت های تردد ساعت کار بانک ها و ادارات

نظر شما