شناسهٔ خبر: 49039369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

دومینیکن و گواتمالا از مسابقات کنار گذاشته شدندقهرمانی نوجوانان جهان - تهران؛

صاحب‌خبر -

تیم‌های ملی‌ والیبال جمهوری دومینیکن و گواتمالا به دلیل مثبت شدن تست PCR تعدادی از بازیکنان این دو کشور، از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان کنار گذاشته شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، به دلیل مثبت شدن تست PCR تعدادی از بازیکنان تیم‌های ملی جمهوری دومینیکن و گواتمالا پیش از پرواز در کشور مبدا، این دو کشور از حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان کنار گذاشته شدند.
این درحالی است که گواتمالا در گروه A رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) با ایران، نیجریه، لهستان و هند همگروه بود. جمهوری دومینیکن نیز در گروه D هم‌گروه آرژانتین، مصر، آلمان و کوبا بود.
پیش از این فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرده بود در صورتی که تیمی نتواند حداقل از شش بازیکن خود در جریان رقابت‌ها استفاده کند، برای آن تیم باخت فنی (باخت 3 بر صفر) در نظر گرفته خواهد شد.
با غیبت جمهوری دومینیکن و گواتمالا در رقابت‌های قهرمانی جهان، برنامه مسابقات تغییر نخواهد کرد و تمامی بازی‌های این دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود حریفان ثبت خواهد شد.
هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.

نظر شما